Camron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Redline virker som en kul person. Han har god smak når det kommer til musikk, dessuten er han "inn" i trening. Gutten minner meg om meg selv. Alt i alt en vettug bruker. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Camron Virker vel grei og seriøs, selv om jeg ikke har set så mye til han. men ikke mye info i profilen hans som da er et minus konklusjon: Grei og seriøs bruker som må fylle ut litt info om seg selv Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Evil-Duck Utfylt profil, virker grei tøff avatar. Konklusjon: Grei bruker men jeg kjenner han ikke godt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sirslask er liten. Veldig liten. Men det utgjør vel egentlig ingen forskjell, da han er en koselig kar som ofte poster i SO6. Har blitt vant til å se tigerguttavataren nå, så jeg føler ikke for å slå inn trynet hans hele tiden. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Marley, en av de jeg liker best på hele forumet her. Er noe som skjer når jeg leser nicket/ser avataren, jeg blir glad på en måte. Virker som en utrolig grei kar offline også, å så kjekk som han er! Haugevis med saklige, gode og gjennomtenkte poster, virkelig en av mine topp 10 diskusjon.no brukere. God Jul Marley Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjekssjokolade har jeg ikke sett så veldig mye til, men han har da vært registrert på dette forumet et par år. Trooor jeg kjenner igjen nicket kt600 men det er vel alt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 DemonFudge; Har sett lite av deg og kjenner deg ikke godt til å vite noe spesielt om deg som bruker, har kun en erfaring og det var en klage Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Aalton: Så egentlig ikke så mye til ham før han ble administrator og medlem i forumstyret. Etter dette så jeg mye til ham, og jeg føler også at han ble emr aktiv i OT-Baren. Han virker som en hyggelig kar, og er seriøs i sine innlegg. En bruker jeg gjerne skulle møtt "irl" som man sier på forumet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Orresnei virker som en fornuftig fyr, nesten litt for fornuftig. Også har jeg et inntrykk av at han har krøller, tidvis ganske mye krøller faktisk! Ut i fra postene hans ser det også ut til at han spiller piano og er fra Bergen. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Arbakadarba: Du virker som en type som er litt care, du virker ikke som en sprudlene livsglad person. Postene dine er fornuftige, med en del gode argumenter. Du har også en god humor . Endret 10. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sindrelol Litt aktiv i WoW-forumet og ellers en grei fyr utifra det jeg har sett av han. Kommer med gode og fine argumenter. (Innimellom) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sindrelol Litt aktiv i WoW-forumet og ellers en grei fyr utifra det jeg har sett av han. Kommer med gode og fine argumenter. (Innimellom) 7468706[/snapback] Hyggelig kar jeg forbinder med whiskey og usaklige meldinger om juletilbud Godt du har funnet veien tilbake til forumet igjen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ø.B. er en stor, grønn mann som bor litt nord for meg. Skumle greier. Jeg ser frem til å møte han over en øl, noe som burde skje i nærmeste fremtid. Kort sagt en ufattelig kul fyr, med god musikksmak, god filmsmak og god alkoholsmak. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Marley er en person jeg har lagt mye merke til, en seriøs person, men samtidig en som kan dra en spøk, profilert og kjent person i avataren sin og han bor 10 min unna meg så dette er jo ikke annet enn pluss på helhets inntrykket. Hyggelig bruker som jeg legger ofte merke til Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Aalton er en grei og snill fyr som er i forumstyret, som slepper seg litt løs på forumet iblant . Og jeg synes det er fint at han "reklamerer for juledugnaden - alle barn har rett til å feire jul" Endret 10. desember 2006 av brd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 brd virker som han er en grei kar. Harr sett ganske mange av innleggene hans, og han skriver bra, med lite skrivefeil. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Knut_: Bruker jeg har sett noe til, men mest pga. avataren som jeg liker godt. Han henger mest i OT, men har ssett han andre steder også. Helt grei bruker. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) king_of_kong! Du er en seriøs fyr som har litt peiling på hva du skriver. Arbeidsloggen din er fantastisk, og guiden din reddet meg. Du har jo vært her i noen år nå, og du vet hva som er rett og galt på forumet. Du virker som en veldig trivelig kar jeg kunne tenkt meg til å møte. Vi trenger absolutt flere som deg! Endret 10. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Marius E virker som en trivelig kar, de gangene jeg har sett han, virker han seriøs. Han skriver lite tull, som en del andre gjør. Han poster en del i OT, noe som er positivt for meg. Håper på å se deg mer i SO Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 MrBjoern Kul avatar, du henger mye i SO6, noe som er positivt siden jeg også er mye der. Grei signatur, du føles ut som en grei og hyggelig bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg