Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frichassé er en relativt ny bruker på forumet. Jeg husker ham såvidt fra i vinter, og ser at han har tilpasset seg det noe uvanlige miljøet her. :p

Han virker som en lur nok kar som kan ta æren for flere av de bedre/morsommere postene i OT-baren. Ikke at jeg har lest så mange poster her de siste månedene, men har fått et lite inntrykk likevel.

EDIT: For sein. Mister visst grepet. Kjenner ikke til deg, MobilKnut, så kan dessverre ikke si så mye der.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Event:

Har hatt en del forskjellige nick i det siste. Det jeg kjenner ham som er EvoZ. Han har en anonym og kjedelig avatar. Likte bedre den du hadde før av deg selv. Ellers har han en tøff gitar, wacom tablet og en del gode poster!

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

DNA er jo relativt ny, men jeg har fått intrykk av at han er en koslig kar som henger en del i OT. Har ikke sett altfor mange useriøse poster av ham, så det er jo alltid bra. Minus for at han skifta avatar, og kutta ut =)'en i nicket, men ellers ikke mye å trekke ned på.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

TeggY:

Virker som en seriøs kar, dog prøver han å få litt humor inn i profilen. (Les: Bo-dø) :p Han spiller piano og har gjort det i 9 år om jeg ikke husker feil av posten hans i SpamRats som han er medlem i. Han virker som en person som vil glede andre. - Medlem i SecretSanta.. :wee: Også liker han MacGyver, et lite minus. :p

Bra han satt nisselue på avataren sin. :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg traff Frichassé en gang. En sen kveld i en mørk flyhangar. Jeg satt sliten foran laptopen etter en lang dags arbeid. Jeg la plutselig merke til en ung skikkelse som ravet mot meg. Skjelvent reiste jeg meg og hilset. Jeg ble møtt med et klamt, raskt håndtrykk og noen få ord før den selvgode skikkelsen gikk videre mot andre ting han synes å prioritere.

Et kort, men trivelig møte. En god bruker her.

Lenke til kommentar

Marley:

Jeg fikk tidlig øye på Marley. Han er aktiv i musikk-kategorien samt off-topic og er en svært flink bruker. Han er dessuten aktiv i PRS. Han kommer med gode poenger og har et fint forbilde (Om man ser på avataren da). Har snakket litt med ham på messenger og han virker som en hyggelig kar. Håper jeg får treffe ham på HW-Lan 2007 som jeg har store planer å komme til.

Lenke til kommentar
Marley:

Jeg fikk tidlig øye på Marley. Han er aktiv i musikk-kategorien samt off-topic og er en svært flink bruker. Han er dessuten aktiv i PRS.  Han kommer med gode poenger og har et fint forbilde (Om man ser på avataren da). Har snakket litt med ham på messenger og han virker som en hyggelig kar. Håper jeg får treffe ham på HW-Lan 2007 som jeg har store planer å komme til.

7463057[/snapback]

Orresnei har vekslet mellom bruker og moderator flere ganger tor jeg. Han henger mye i pianotråden og spiller (gjett tre ganger) piano. Han har aldri gitt meg en advarsel, noe som trekker opp :)

Lenke til kommentar

Alekstef treffer jeg for første gang i et mørkt hjørne av det dystre SO, hvor spamhorene sitter og sniffer spam og ser morskt ut mot de seriøse delene av forumet hvor moderatorene herjer med hard hånd.

Han har en PowerBook, ergo liker jeg han skikkelig godt. :)

Noooo! Så godt formulert, til ingen nytte! :(

ZenCo er blitt et kjent ansikt her for oss allroundtravere på forumet. Han poster rimelig meningsløst iblant, men det gjør vel vi alle. Har aldri hatt noe for eller imot ZenCo, og er rimelig sikker på at han aldri har fått en verbal overhaling av meg. Derfor er han en god bruker! :thumbup:

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Noooo! Så godt formulert, til ingen nytte! :(

7465531[/snapback]

ZenCo hadde nærmest ingen vurdering uansett.

Marley:

Han virker som en utrolig grei kar, etter alle de mange hundre innleggene jeg har lest av han, spesielt i siste ordet. Han formulerer seg utrolig bra, med mange fine fremmedord. Kjekk er han også, den gutten, skjegg er ikke et minus, og han har en gjennomført stil når det gjelder klær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...