jojo123 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har et ganske dårlig inntrykk av Arbakadarba. Har sett noen poster av han da han kallte seg Jør2, og jeg likte det ikke. I det siste har det sett bedre ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Frichassè: Kult nick med kul avatar. Har inntrykk av at han er en grei kar. Har sett ganske mange poster av han, og ser ut til å være en grei kar. Henger i SO, noe som ikke er et minus. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Frichassé er en relativt ny bruker på forumet. Jeg husker ham såvidt fra i vinter, og ser at han har tilpasset seg det noe uvanlige miljøet her. Han virker som en lur nok kar som kan ta æren for flere av de bedre/morsommere postene i OT-baren. Ikke at jeg har lest så mange poster her de siste månedene, men har fått et lite inntrykk likevel. EDIT: For sein. Mister visst grepet. Kjenner ikke til deg, MobilKnut, så kan dessverre ikke si så mye der. Endret 9. desember 2006 av svamp Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Svamp er en av de brukernavnene jeg husker. Han har vært her lenge, men har ikke så mange seriøse poster (les: poster utenfor off-topic). Alt i alt en grei kar. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Event: Har hatt en del forskjellige nick i det siste. Det jeg kjenner ham som er EvoZ. Han har en anonym og kjedelig avatar. Likte bedre den du hadde før av deg selv. Ellers har han en tøff gitar, wacom tablet og en del gode poster! Endret 9. desember 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 king_of_kong Så ha mye når jeg var aktiv i fagdelen av forumet. Har lest mange gode poster, og har alltid lurt på hvor gammel han er. Uten å finne det ut. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 frichassé: artig kar med mange mrooe innlegg kanskje litt ung? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hekkerboi: Har sett mer og mer til han i det siste, mener at folk som er født i 91 er for unge trekker ned sterkt. Men aktiv til å poste har han vært i det siste ivertfal. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) DNA er jo relativt ny, men jeg har fått intrykk av at han er en koslig kar som henger en del i OT. Har ikke sett altfor mange useriøse poster av ham, så det er jo alltid bra. Minus for at han skifta avatar, og kutta ut =)'en i nicket, men ellers ikke mye å trekke ned på. Endret 9. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 TeggY: Virker som en seriøs kar, dog prøver han å få litt humor inn i profilen. (Les: Bo-dø) Han spiller piano og har gjort det i 9 år om jeg ikke husker feil av posten hans i SpamRats som han er medlem i. Han virker som en person som vil glede andre. - Medlem i SecretSanta.. Også liker han MacGyver, et lite minus. Bra han satt nisselue på avataren sin. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dag-Erik Skummel fyr. Ikke så veldig høy. Alt for lite i OT. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg traff Frichassé en gang. En sen kveld i en mørk flyhangar. Jeg satt sliten foran laptopen etter en lang dags arbeid. Jeg la plutselig merke til en ung skikkelse som ravet mot meg. Skjelvent reiste jeg meg og hilset. Jeg ble møtt med et klamt, raskt håndtrykk og noen få ord før den selvgode skikkelsen gikk videre mot andre ting han synes å prioritere. Et kort, men trivelig møte. En god bruker her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Marley: Jeg fikk tidlig øye på Marley. Han er aktiv i musikk-kategorien samt off-topic og er en svært flink bruker. Han er dessuten aktiv i PRS. Han kommer med gode poenger og har et fint forbilde (Om man ser på avataren da). Har snakket litt med ham på messenger og han virker som en hyggelig kar. Håper jeg får treffe ham på HW-Lan 2007 som jeg har store planer å komme til. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Marley: Jeg fikk tidlig øye på Marley. Han er aktiv i musikk-kategorien samt off-topic og er en svært flink bruker. Han er dessuten aktiv i PRS. Han kommer med gode poenger og har et fint forbilde (Om man ser på avataren da). Har snakket litt med ham på messenger og han virker som en hyggelig kar. Håper jeg får treffe ham på HW-Lan 2007 som jeg har store planer å komme til. 7463057[/snapback] Orresnei har vekslet mellom bruker og moderator flere ganger tor jeg. Han henger mye i pianotråden og spiller (gjett tre ganger) piano. Han har aldri gitt meg en advarsel, noe som trekker opp Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sett avataren før, men ikke noe mer. Ganske ny bruker, men av det jeg har sett så skriver han bra og liker godt musikk. Virker som en koselig kar. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) -Shaq- Ikke sett så veldig mye til, men han virker som en grei kar. Ikke så veldig mange innlegg, men det gjør ikke noe. Endret 9. desember 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 DemonFudge, har sett ham i SO noen ganger, hyggelig og morsom kar. Ser ut til å like å tulle, slik som meg. Har også noen gode poenger. Kjempekis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Arinomi. Sett avataren før, men ikke noe mer. Sikkert en veldig kjekk kar:) (nei ikkje kjekk på den måten hehe...) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Alekstef treffer jeg for første gang i et mørkt hjørne av det dystre SO, hvor spamhorene sitter og sniffer spam og ser morskt ut mot de seriøse delene av forumet hvor moderatorene herjer med hard hånd. Han har en PowerBook, ergo liker jeg han skikkelig godt. Noooo! Så godt formulert, til ingen nytte! ZenCo er blitt et kjent ansikt her for oss allroundtravere på forumet. Han poster rimelig meningsløst iblant, men det gjør vel vi alle. Har aldri hatt noe for eller imot ZenCo, og er rimelig sikker på at han aldri har fått en verbal overhaling av meg. Derfor er han en god bruker! Endret 9. desember 2006 av Marley Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noooo! Så godt formulert, til ingen nytte! 7465531[/snapback] ZenCo hadde nærmest ingen vurdering uansett. Marley: Han virker som en utrolig grei kar, etter alle de mange hundre innleggene jeg har lest av han, spesielt i siste ordet. Han formulerer seg utrolig bra, med mange fine fremmedord. Kjekk er han også, den gutten, skjegg er ikke et minus, og han har en gjennomført stil når det gjelder klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg