Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man aldri har sett brukeren før, trenger man strengt tatt ikke å vurdere heller, bare for å bli vurdert selv.

Arinomi har jeg sett en del i OT-baren. Virker som en veldig grei kar, men er sykelig opptatt av å bli vurdert når det gjelder nick og avatar.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Kverna ser jeg en del til. Poster en del interessant fra tid til annen.

Har et generelt sett ganske godt inntrykk av Kverna. Han oppfører seg meget godt og har ganske gode formelle ferdigheter, som min gamle norsklærer pleide å si.

7277235[/snapback]

Han her har jeg sett en del til, spesiellt i ot-baren - men det er først i det siste jeg ahr lagt merke til han. Han er av typen som både kan være skikkelig seriøs og skikkelig spammete :p . Har alltid trodd han var eldre enn 1988-modell, men det var han tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ny åpning av denne tråden.

TomFu

Har ikke all verden info om denne brukeren, men han liker fersknene sine litt "modnere". (Med tanke på avatar ;) ) Eller kanskje han bare liker folk med rare uttrykk? Hvem vet? Han er et mysteri på to ben.

Ellers er det ikke mye å si.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Det lille jeg har merket av MartinLande er at han er en som er glad i uttrykke seg ved hjelp av smileys, skriver sjeldent noe revolusjonerende og har en ganske tørr "orly"-humor som folk flest her på det store internettet begynner å gå lei. Dog skriver han bra, han kan fremstå som litt eldre enn det han egentlig er og han virker til å være trivelig.

Lenke til kommentar

SteffyBoy har for vane å fremstille seg selv som en drittsekk rundtom i forumet, og er nesten aldri enig med noen, allikevel høster han stor respekt fra folk, og jeg er hundre prosent sikker på at under "tøff gutt"-ytterlaget, er han bare en søt liten gutt ^^

(PS: Han liker ikke at jenter snakker om å gå på do)

Lenke til kommentar

Avataren virker veldig kjent, navnet kan jeg ikke helt plassere. Uansett; avataren poster seriøse poster, og virker grei nok. Han står også veldig sterkt på sine meninger (mener jeg å ha fått med meg, men det kan være en annen egentlig...jaja)

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...