Arinomi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 kverna: Har ærlig talt aldri sett kverna før. Jeg ser også at han henger i et forum som jeg ikke engang visste eksisterte. Dermed kan jeg ikke si noe om han, men han er sikkert kul Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvis man aldri har sett brukeren før, trenger man strengt tatt ikke å vurdere heller, bare for å bli vurdert selv. Arinomi har jeg sett en del i OT-baren. Virker som en veldig grei kar, men er sykelig opptatt av å bli vurdert når det gjelder nick og avatar. Endret 13. november 2006 av Redline Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Redline har jeg sett en del til, og er veldig flink til å svare andre som trenger hjelp til noe, eller bare hive seg innpå en diskusjon. Virker godt velinformert om det meste og, ingen overdreven smiley-bruker heller Liker å spise fisk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har aldri lagt merke til lilleslem. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sipi har eg aldri lagt merke til. Eg ser ut ifrå profilen at du har loka på forumet ei stund. Aktiv i OT-baren er eg også, men har aldri sett deg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 IKKE SVAR HVIS DERE IKKE KJENNER TIL BRUKEREN DA FFS! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Kverna ser jeg en del til. Poster en del interessant fra tid til annen. Har et generelt sett ganske godt inntrykk av Kverna. Han oppfører seg meget godt og har ganske gode formelle ferdigheter, som min gamle norsklærer pleide å si. Endret 13. november 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kverna ser jeg en del til. Poster en del interessant fra tid til annen. Har et generelt sett ganske godt inntrykk av Kverna. Han oppfører seg meget godt og har ganske gode formelle ferdigheter, som min gamle norsklærer pleide å si. 7277235[/snapback] Han her har jeg sett en del til, spesiellt i ot-baren - men det er først i det siste jeg ahr lagt merke til han. Han er av typen som både kan være skikkelig seriøs og skikkelig spammete . Har alltid trodd han var eldre enn 1988-modell, men det var han tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 EvenT; ny bruker, men det jeg har sett av hans gamle og den nye er mye bra, en flott person ser det ut til Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Aalton: En flink og seriøs admin, men har humor og tåler en spøk. Har forresten ikke blitt korrupt av den mørke siden av det å være admin/moderator (dvs. ikke maktsyk/"nazimod"). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ny åpning av denne tråden. TomFu Har ikke all verden info om denne brukeren, men han liker fersknene sine litt "modnere". (Med tanke på avatar ) Eller kanskje han bare liker folk med rare uttrykk? Hvem vet? Han er et mysteri på to ben. Ellers er det ikke mye å si. Endret 9. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det lille jeg har merket av MartinLande er at han er en som er glad i uttrykke seg ved hjelp av smileys, skriver sjeldent noe revolusjonerende og har en ganske tørr "orly"-humor som folk flest her på det store internettet begynner å gå lei. Dog skriver han bra, han kan fremstå som litt eldre enn det han egentlig er og han virker til å være trivelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 SteffyBoy har for vane å fremstille seg selv som en drittsekk rundtom i forumet, og er nesten aldri enig med noen, allikevel høster han stor respekt fra folk, og jeg er hundre prosent sikker på at under "tøff gutt"-ytterlaget, er han bare en søt liten gutt ^^ (PS: Han liker ikke at jenter snakker om å gå på do) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Eplefe Av det jeg har sett syns jeg Eplefe skriver bra, og i tillegg har humor. Eplefe er ganske ny på forumet, men det virker ikke som om Eplefe lager mange nye unødvenidge spamme-tråder, som jeg har inntrykk av at ganske mange nye her gjør. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Knut_ Jeg har sett deg fra tid til annen i forskjellige deler av forumet. Da skriver du seriøst og innleggene dine har for det meste god kvalitet. Ser deg av og til i SO også (Et stort pluss for meg) Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mrbjoern En grei og hyggelig kar, er mye innom SO6. Selv om jeg ikke har vært her så lenge, har jeg sett han mye i OT-baren. Kul avatar Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Avataren virker veldig kjent, navnet kan jeg ikke helt plassere. Uansett; avataren poster seriøse poster, og virker grei nok. Han står også veldig sterkt på sine meninger (mener jeg å ha fått med meg, men det kan være en annen egentlig...jaja) Endret 9. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har vært her rundt en mnd nå- Men avataren tok jeg fra gratisavatar-posten til TSP. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 White dragon, ser ut til å være newcommer. Etter de små postene jeg har lest av ham er han jevnt over hyggelig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg vil bare si at jeg er svært misfornøyd angående at JEG BLE HOPPET OVER!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg