Selvin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Aldri sett deg, men ut i fra denne ene posten så syntes jeg du er den beste posteren på noe forum noensinne. 8097230[/snapback] Ja hva skulle jeg ellers skrivd? "Du virker til å være en skikkelig tosk, avateren din er knallstygg, og du har ingen innlegg?" Endret 7. mars 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Selvin: Teit (Barnslig) signatur, Stygt navn, ganske aktiv, Zelda? avatar, bra med feil i innleggene, ofte lite modne meninger. 2/10 Endret 7. mars 2007 av Q_Tarantino Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Q_Tarantino kjenner ikke så mye til deg meg virker ok.. 5/10 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 tarantino: Litt selvviktig holdning virker det som, lite tolerant for ting som ikke passer hans syn, skriver "avatar" feil :s Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 joltaire: Har tydeligvis tatt brukernavnet sitt etter den franske forfatteren og filosofen Voltaire. Har aldri sett noe til deg, osv, så jeg gir deg en nøytral karakter. 5/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Thriven: En musikkinterestert black-metall fyr som har skrevet mange gode innlegg 7/10 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jokkulf har geniaaal avatar. "Det er REX GORDON..." Ikke sett så mye til, men. Han har også en signatur jeg ikke skjønner en dritt av, bortsett fra at han står på snowboard. La oss si 7/10. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tee-Zee: Kan ikke si jeg har sett så mye til deg, men du virker grei. 7/10 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Selvin:Teit (Barnslig) signatur, Stygt navn, ganske aktiv, Zelda? avatar, bra med feil i innleggene, ofte lite modne meninger. 2/10 8098263[/snapback] Var det seriøst, eller ironisk ment? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tmz kjører snowboard, og er derfor passert innenfor gruppen av "likandes" mennesker. Sånn passe mengder poster, har dog ikke vært registert så lenge. Mener å huske at han er en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tmz: En hyggelig fyr jeg kjenner igjen fra Den lille Snowboard tråden. Noe som betyr at vi har felles interesser. 9/10 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Marley: Som regel noe morsom å si . Jeg oppfatter deg som en morsom og hygglig person. 8/10 Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Shark, mulig jeg har sett en del av deg her, men er ikke sikker. ^^ Fin avatar. : ) 8/10. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Da stort sett alle innleggene på de siste sidene har brutt med intensjonene mine for denne tråden. Videre har en hel del også brutt med trådens regler. Jeg ser ikke nytten i å la tråden være åpen når inntrykkene stort sett består i,"Har ikke sett så mye til deg", og "Kjenner ikke så mye til denne brukeren". Jeg stenger herved tråden og vurderer mulighetene for en ny tråd i samme stil med klarere retningslinjer og mer moderering. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg