Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Sigurd90: du virker som en ordentlig og allsidig bruker med pleiling på noe spesielle temaer som f. eks. båt og gitar, noe som er veldig positivt. Du er flink og seriøst i det jeg har sett av deg men har samtidig humor. Skriver kanskje litt korte og ugjennomtenkte poster noen ganger. Har heller ikke postet alt for mange poster..

7/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NorthGarden: Aktiv bruker i SO, og det er positivt :p

God sans for humor, tåler en spøk, begge flotte egenskaper. Skal ikke si så mye om innleggene dine ellers, ettersom jeg ikke gidder å søke så dypt så tidlig om morgenen. Men jeg vil tro de er like hyggelige som de jeg ser i SO :)

10/10

Lenke til kommentar

Arinomi

Dette er en vi skulle hatt fler av, han er hyggelig, morsom, har mange bra poster og hyggelig å treffe i SO. Han er glad i alle og det er bra :)

Til å ha vært her i litt over 1 år har han også endel poster og mange har god kvalitet

10/10 :)

Lenke til kommentar
Virker høffelig og korrekt.

Har sett lite til brukeren.

7/10

8090789[/snapback]

Hylo virker flink med svarene sine og ærlig :)

Har sett lite til han, men har sett litt :)

Tror ikke jeg har lest nokk til å gi karakter though..

8090810[/snapback]

Hylo har den diggeste rompa på forumet. Avataren stjeler all oppmerksomheten min i hvert fall. Har ikke sett brukeren altfor mye i pollene mine. Stemmer han overhodet?

Lenke til kommentar
Virker høffelig og korrekt.

Har sett lite til brukeren.

7/10

8090789[/snapback]

Hylo virker flink med svarene sine og ærlig :)

Har sett lite til han, men har sett litt :)

Tror ikke jeg har lest nokk til å gi karakter though..

8090810[/snapback]

Hylo har den diggeste rompa på forumet. Avataren stjeler all oppmerksomheten min i hvert fall. Har ikke sett brukeren altfor mye i pollene mine. Stemmer han overhodet?

8090866[/snapback]

Hylo har da ikke bilde av noen rompe? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Litejk

Har bare sett han en gang før, ihvertfall som jeg kan huske...

Men jeg har aldri sett noe tull fra han eller noe slikt, men kjedelig avatar..

5/10

8091580[/snapback]

Kvalitetsbruker som jeg har sett en del til, men jeg klarer ikke å koble ham til noen spesielle episoder. Han har hjemmeside, med seriff-font, som er fy-fy. Ellers har han en skummel gjennomsiktig gris til avatar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...