Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kuldesjokk: Du er den nyeste brukeren jeg har sett på forumet, og dette er det første jeg ser av deg. Jeg hadde ventet, men jeg tror ikke noen andre har fått noe særlig inntrykk av deg heller. Du skriver bra, du misliker misbruk av hvem (og det må en få sette pris på), du har hardware i signatur som viser at du er mer datainteressert enn jeg gidder å være. Du har muligheten til å skille deg ut ved å poste bra fremover, men med alderen tatt i betraktning frykter jeg at du vil falle for SO6-fristelsen og aldri returnere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det var litt irriterende at du stjal vurderingen min der, Kuldesjokk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kuldesjokk er en nykommer på forumet. Til tross for sin korte fartstid har han mange innlegg å skimte med. Disse innleggene er av varierende kvalitet, men han holder seg som regel noe seriøs. Skiller seg ikke på noen måte ut fra den gjennomsnittlige forumbruker. 6/10 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Beklager NorthGarden... Kanskje noen kan vurdere deg under her... Men kan noen forklare meg So6 har vært innom, men klarte ikke holde følge i praten så fant ut at det var ikke et sted for meg... Holder meg mest i hardware delen, hvor jeg liker meg veldig godt. Kommenter NorthGarden under her please... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) NorthGarden Morokar som jeg husker godt fra SO4. Jeg er mindre aktiv enn jeg var her, og ser mindre av dine innlegg (roet ned selv også?), men ser på deg som en stødig og fornuftig bruker. 8/10. Edit: Mye rot her nå TheGnome: Har ikke noe inntrykk. SteffyPants: Lur. Morsom. Slesk. Sier det han mener og kanskje noe han ikke mener. Bidrar stort til OT-delen ved å være der. Har mange venner på forumet og brer rundt seg med både seriøst og mindre seriøst materiale. Har inntrykk av at han har forandret seg ganske mye fra SO3/4-tiden til nå. Noe av det første jeg husker å ha sett av Steffy er hans uromantiske e-romanse med fredrik i tekst og bilder. Husker også at han hadde StefanGutten med grønn courier som signatur. Han var trådstarter i min innfallsport til Søppel, Hatbåstråden. OT-bruker: 9-10/10 Endret 4. mars 2007 av svamp Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Svamp: En bruker jeg husker da jeg nettop var ny, her på forumet, samt fra so.. 3 og 4? Lenge siden. Ikke sett noe til deg på en stund, heller. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 J@cob san nå etter jeg startet å henge litt på OT , har jeg sett deg en del. du er vertfall aktiv , og san noenlunde seriøs så vil gi deg en 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Evil-Duck er sikkert en snill liten and Opphengt i mopeder, og det trekker opp Rettskrivning er ikke han/hun ikke så nøye med Høres ut som en person jeg glatt kunne tatt en pils med Her er bare tiere å høste Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 PencilCase En veldig morsom og interesang bruker med herlig kickass musikksmak og som er hyggelig med alle. En av mine favoritt brukere. Fortsett sånn, PencilCase. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 PencilCaseEn veldig morsom og interesang bruker med herlig kickass musikksmak og som er hyggelig med alle. En av mine favoritt brukere. Fortsett sånn, PencilCase. 8072699[/snapback] Trevakt, hmm hvor skal jeg begynne? Nå vet jeg det; en sånn passe tullerusk boy med underfundig humor og musikksmak som kommer seg etter hvert. Finnes ikke et gram med vondt i den kroppen, som forøvrig er ung, men med masse potensiale. Fortsett sånn Trevakt, og før du vet ordet av det blir du President. Får en sterk tier av meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 PencilCase: Uten tvil den særeste her på forumet, i den forstand at jeg aldri helt klarer å spå hva du kommer til å skrive. Jeg føler at jeg har i mer eller mindre grad forstått meg på de mest kjente her på forumet, men med deg er det hit and miss. Du er ihvertfall svært underholdende slik du er, så det er bare å fortsette med det. Jeg ser ingenting jeg ville trukket ned, da du er en character og da må alt være som det er. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg har litt delte meninger angående SteffyPants. Noen ganger hater jeg ham sterkt på grunn av innleggene hans, men andre ganger forguder jeg ham. Fyren fremstår som reflektert, intelligent og med en humor som passer meg. Brukeren er veldig aktiv i både filmdelen OT-delen av forumet. Hans evner til å uttrykke seg ekspressivt og tydelig er med på å dra opp inntrykket folk får av ham. 10/10 siden han er mitt forbilde. Endret 4. mars 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 TheGnome er en morsom kar, og henger en del i SO6. Det er jo såklart et pluss Siden jeg ikke gidder å lete så altfor dypt etter negative trekk, så gir jeg deg 9/10. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mitt inntrykk av Arinomi er at han er en av de artige folkene i SO (dvs ikke Bundy), ut i fra det jeg har sett, så skriver han godt, og er en koselig fyr. Det er noe med den useriøse signaturen der som trekker litt ned. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fisker oppfører seg som en ordentlig kar her inne. Han skriver saklige innlegg som er hvert å lese. Han kan være kynisk av og til, noe som passer han fint. Flott kar. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 TheWiz er en ung trønder som virkelig trenger en deltidsjobb. Han er ikke redd for å ta drittjobbene andre ikke engang vurderer. Dette kombinert med at han har forumets dårligste maskin, gjør at han har alle odds mot seg i hverdagen. Men han kjemper en innbitt kamp og jeg tror han kommer til å lykkes i den store verden. Som deltidsjobb kan han ta på seg vaskehjelp oppdrag hos mindre delikate forumsbrukere i Trondheim. Eks Larsp's elskovshule. Her er det mye å hente:) Ønsker Thewiz lykke til med jakten der ute. Brukeren får 8/10 for morsomme innspill i eget liv .) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 oivind_dahle En forumavhengi person som har sagt at han skal slutte å være her flere ganger og gennomførte ikke sykkelturen, men alikevell en person med bra tråder og genial humor. Oivind_dahle the one and only 8/10 fordi han gennomførte aldri sykkelturen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) oivind _dahle, forumets yndlingsmobbeobejkt. Kommer opp med de sprøeste nyskapninger, aldri kjedelig, og bestandig engasjerende. Uten brukere som han ville diskudjon.no vært fritt i vold alle tyggegummislafsende og rettenkende små moralister. 11 av 10 mulige poeng. Edit: oivind fortjener dobbeltpost. Hopp over meg Endret 4. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sirslask Du er generalen av alle slasker. Dog opptrer du som en våken og høflig person på forumet, med en god sans for humor. Mye aktiv i OT-baren, og mange fine innspill. Flink til å spamme RPP, men det gjør vel ingenting med tanke utseende hans. Skriver stort sett helg greit, kunne vært bedre, men ikke noe å sippe over.. Igjen: Du er selve slasken. 11/10. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gissan: Virker som en særiøs bruker. Er aktiv på forumet, og har ganske mange poster. Etter hva jeg kan se liker han CS og driver litt med webdesign. Skriver på en orntlig måte, altså uten alle fjortizzzzzzzzzzz forkortelsene og sånn. Har en fin avatar hentet fra flåklypa Gir deg 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg