Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

postikoner er kult da. Men btw, når jeg vurderer burkere og bruker karakter 1-10, er 5 utgangspunktet. Og Sirslask skiller seg ikke nok ut, for en bedre karakter, men skulle kanskje gitt han 7/10 da.

Det er ikke det at en bruker trenger å være kjent og spesiell, men skrive gode innlegg som er interesange :yes:

Lenke til kommentar

Marley er en flink kar. Ser ham både titt og ofte, særlig innen musikkategorien. Det om en litt sinte ytret gjøres opp for med god humor og kunnskap innenfor feltene man ser ham. Postene er stort sett vettuge ellers, og. Ot-hore :)

9/10

Lenke til kommentar

Edge: En fyr jeg husker spammet ned SO6 for litt siden med Frichasse (eller hvordan navnet skrives). Ellers så har jeg ingenting imot Edge, og han virker som en hyggelig kar og seriøs kar. Jeg må forresten si at jeg savner den gamle avantaren hans.

9/10

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Marley er en flott kar. Han tar bilder, og han er ikke akkurat dårlig til det heller. Han er seriøs, hyggelig og en bra kar for å ha her på forumet.

10/10

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
reservert, jeg vil vurdere Utsedalen

8069680[/snapback]

Ustedalen :

Har sett deg mye på forumet her og virker som en veldig grei og hyggelig kar.

Har også veldig seriøse innlegg avogtil.

7/10

8069897[/snapback]

- Eier ikke sans for rettskirving og korrekt gramatikk.

- Litt fjortiss nick.

+ Rimelig oppegående.

+ Har ikke lest så veldig mange av hans poster, men de jeg har lest holder en ok kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Gissan er en aktiv bruker av forumet. Han poster mye hver dag, hvorav de aller fleste er seriøse. Skriver godt og innehar kunnskaper om mye forskjellig.

9/10

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

TheGnome er en sakelig bruker med god musikksmak. Poster mye hver dag, og er hyggelig og moralsk synes jeg.

Sorry for kort vurdering. Men jeg pleier egentlig å skrive mye, men ikke nå :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Trevakt skriver bare korte og useriøse innlegg.

Neida. ;)

Trevakt er grei han. Som sagt ganske mange ganger før her i tråden, har han er sær sans for humor. Han tar ting veldig morsomt, og det er ikke noe negativt i det, men please, for alt du gjør, ikke plag oss med det også. ;) Surfer rundt og finner all mulige rare sider på nett, og poster en liten tråd om det i OT-baren, selvfølgelig med postikoner som :!: , :cool: , :dribble: og :tease: . Koselig det, helt til den store stygge ulven kommer og stenger.

Var tidlig veldig negativ til deg, og mislikte deg som bruker, men etterhvert ser jeg seriøsiteten i deg, og det er bra. Du fremstår som en oppegående og relativt grei person på mange områder. La oss nå se om du rister av deg den sære sansen for humor med tiden.

8/10 til trevakt. :D

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Kuldesjokk

Har ikke sett så mye til han, men kan ikke huske på noe tull eller annet som trekker ned så 7/10

8072278[/snapback]

Skjønner ikke helt nicket, helt grei signatur. Intrykk av at brukeren er grei og hyggelig.

7/10

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt merke til veldig mange av innleggene til Kontorstol, men det hender jeg legger merke til den upassende avataren hans.

Uten å se i profilen, så gjetter jeg at Kontorstol er under 16. Det er iallefall min oppfatning av han. Ikke noe spesielt innlegg, teite greier i signaturen.

En gjennomsnittlig bruker, legger ikke merke til han.Har ingenting til overs for deg. Wee, trøtt. =D

Thewiz derimot, virker som en meget grei kar, med mange fine innlegg, både morsomme og seriøse.

Han har, eller får, en fabelaktig kjellerleilighet hvor meg og han skal ha maaange fester.

En stund gikk han dessverre vekk fra det herlige brukernavnet, og den fine avataren, men han fant fort tilbake til det, heldigvis.

Virker som sagt som en hyggelig kar, med mye spennende å si. Leser gjerne innleggene dine. Fornuftig kar, gitt.

Fah, ja, jeg er trøtt, så det ble muligens en smule rotete.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...