Ol'H Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Lille inntrykket av han er en tidligere pøbel som nå prøver og rydde opp etter å ha laget litt kvalm. En av de som poppet opp mens jeg var i militæret. 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er ingen som greier å inkludere kvalitetene mine når jeg blir vurdert Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 trevakts innlegg som jeg har fått med meg har alt for ofte vært av den irriterende / barnslige sorten. Det er helt klart at du har bæsj på hjernen, men spar gjerne oss andre for det. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Trevakt: Har et inntrykk av han som en litt smålig rappkjeftet ung mann, men dog med et visst glimt i øyet Har og et lite inntrykk av at han elsker å kverulere... Gotta like it ^^ 8/10 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Lolliken minner meg om en løk. Dog en fin en. Rimelig lenge registrert, hyggelig og ordentlig mann (eller?). Har ikke sett mye til deg, men du fremstår som en høfflig og grei bruker, som har orden på grammatikken. Positiv. 9/10. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Gissan: Har god spredning på hvilke deler av forumet du har posta. Virker ikke som du har lite gjennomtenkte poster heller. Virker som en helt grei fyr... Nekter å gi en x/10 score av reint prinsipp men jeg har ikke noe negativt å kommentere om deg. Nå er jeg utrolig spent på hva folk har å si om meg. Har lenge latt vær å poste i denne tråden av frykt for negative svar Endret 3. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gissan: Har god spredning på hvilke deler av forumet du har posta. Virker ikke som du har lite gjennomtenkte poster heller. Virker som en helt grei fyr... Nekter å gi en x/10 score av reint prinsipp men jeg har ikke noe negativt å kommentere om deg. Nå er jeg utrolig spent på hva folk har å si om meg. Har lenge latt vær å poste i denne tråden av frykt for negative svar 8065951[/snapback] Poster i et bredt spekter av kategorier og poster mye bra. Har så vidt jeg vet en sønn (avataren?). Kommer fra Skien, som er en koselig by jeg har vært mye. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg liker EvenT. Har lest flere av innleggene hans, og kan ikke si annet enn at han har peiling på sitt. Han fremstår som en liten musikknerd, men jeg er usikker på om han er det likevel. De postene jeg har lest av ham har vært godt gjennomtenkte. 7.5/10 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) TheGnome: Jeg har ikke sett veldig mye til deg, eller tenkt mye over deg, men av det jeg har sett, virker du veldig voksen og seriøst i språkbruken, og opptrer seriøst og hyggelig ingenting å utsette på deg 9/10 Endret 3. mars 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hagr Du virker som en utbredt bruker med lang tid bak seg her på forumet. ca like lenge som meg Du er hyggelig mot alle, og skriver ganske individuelle innlegg, med en hyggelig utstråling. Du har også god musikksmak 8/10 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Trevakt Det første jeg må nevne er bloggen din, en av få jeg er innom med jevne mellomrom. Knakende gode tegninger, der noen får meg til å bli interessert i psykologi. Hvor lang tid bruker du på en tegning? Ellers har vi jo sett diverse tråder av deg, både i den tåpelige og den morsomme enden. Som andre har sagt utvikler du deg, og det er jo bra. Må trekke fram at du har særpreg: Du er ikke gjennomsnittlig når det gjelder tankegang og oppførsel. Måten du ordlegger deg på, om grammatisk så som så, er spesiell og gjør at jeg leser innleggene dine der jeg kommer over dem. Forumet trenger brukere som skiller seg litt ut. 8/10. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Svamp Du har vert her lenge men har ikke vært særlig aktiv virker det som, bortsett fra OT-baren men der er det så mange at det er lett å overse brukere, dårlig utfyltporfil trekker ned, men du vikrker som en serriøs person ut av det jeg har lest av innleggene dine. 6/10 fordi jeg ser deg lite utenfor OT-baren Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sirslask Du er generalen av alle slasker. Dog opptrer du som en våken og høflig person på forumet, med en god sans for humor. Mye aktiv i OT-baren, og mange fine innspill. Flink til å spamme RPP, men det gjør vel ingenting med tanke utseende hans. Skriver ryddig og pent, og igjen: Du er selve slasken. 11/10. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gissan, en bruker som er så snill at det "svir". Har kanskje et visst potensiale for å bli litt mere utfordrende/frekk. Uannsett en snill liten dott Jada for det svarte helvete; 10 poeng, fordi du er nok snillere enn meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 PencilCase: Om jeg ikke husker helt feil: Veldig varierende seriøsitet på postene, som enten kan ende opp med små hardtslående poster, eller lange seriøse poster. Ellers en hyggelig kar! (mener å huske at du aldersmessig lå et stykke over gjennomsnittsfjortissen på forumet, stemmer det?) Ikke noe å utsette her, glatt 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Tusen takk for en treffende beskrivelse, så da får du full pupp hos meg Edit: Betyr 14 poeng av fjorten oppnåelige Endret 3. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 PencilCase Du er aktiv og har mange innlegg, du er serriøs til tider og andre ganger ikke Du har en godt gjenkjennlig avatar, noe som betyr at jeg kjenner deg igjen overalt. Du virket i starten mye yngre en du var noe jeg ikke så som possetivt men du har forandret deg nå 8/10 fordi det virker som det er litt mye spam Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sirslask Først og fremst, så virker du som du er nerd. Men det er det også mange andre her på forumet som er. Og det virker som du trives med det. Innleggene dine er stabile, og holder seg bra som gjennomsnittelige innlegg. Du kommer godt overens med forumet og de andre brukerene. Fortsett sånn karakter:6/10 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Trevakt Minner meg om en tolvåring med afro. Passe seriøs, men veldig sær humor. At du bruker postikoner på 90% av alle postene sine gir et litt dårligere inntrykk av din seriøsitet. Ikke så mye skrivefeil, men kan ha en tendens til å formulere seg på en vanskelig måte noen ganger. Utrolig at han kan gi 6/10 uten å nevne negative sider. Enten så poengterer man hva som trekker ned, eller så gir man 10/10. Mulig du har bommet på tastene, og jeg er totalt enig med deg, man finner ikke negative sider ved Sirslask - Slaskenes sjef. Anyway, 7/10. EDIT: Småleifer.. Endret 3. mars 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg