Goscinny Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Edge er en flink bisk, dog noe billig. Han er ofte innom Xp desktop deskmod, som igrunn er der jeg ser ham mest. En annen ting med Edge er hans gode smak når det gjelder damer, som gjenspeiles i avataren hans. Morsom førstelinje i signatur trekker opp. Når det gjelder musikksmak, er jeg delvis enig. Johnny Cash og Beatles er langt oppe på listen, noe som er bra Dessverre er band som jeg liker mindre godt også på lista, som Korn og Slipknot. Dixi. Goscinny Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg innbilte meg at Goscinny hadde vært registrert lengre enn i et og et halvt år, rett og slett fordi han virker som en svært erfaren bruker som skriver godt, vet hvordan han skal oppføre seg og sitter på store kunnskaper. Blir glad når jeg ser den avataren Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Herr Brun: Har sett han mest i SO han poster bra En erfaren bruker som kan flytende Fransk. Har mange poster andre steder på forumet og. Endret 5. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 DNA er en hyggelig kar som endelig har begynt å trene på treningsstudio. Han kan mer om trening enn en gjennomsnittlig 17-åring, og det til tross for at han bare er 15 år selv. Litt spam av og til, men ellers en hyggelig kar som er villig til å både lære og lære bort, tenker da mest på treningsforumet. At han sier at han kan skriver 100% riktig, trekker litt ned, da han sitter inne med mange kommamangler. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Redline <3 7221434[/snapback] Dette er en kjernekar, mine damer og herrer. Redline er en av de hyggeligste jeg har møtt her på HW, så han har glidd glatt inn på MSN-lista mi. Han er en jævel på å trene, har kunnskap om masse som jeg ikke engang har hørt om, og ser etter at folk har det bra. Har også en veldig søt og hyggelig kjæreste, som også sniker seg rundt her inne på forumet. Ser ut som om han er ganske glad i henne også. Også er jeg veldig glad i han!11 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fisk1 har jeg aldri sett før. Men utifra det bittelille (1 post over her) jeg har sett virker han som en grei kar som skriver godt norsk. Men som sagt så kjenner jeg han ikke, og det blir litt vanskelig å vurdere han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Knut_, eller MobilKnut som jeg fortsatt kaller ham er en snill og grei gutt. Har intrykk av at han holder seg i mobil-kategorien, men har sett ham mer og mer i OT, for det meste i SO. Han er veldig klengete på Mushi, uten at det trenger å være negativt( ), men slår meg ellers som en grei kar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Knut_, eller MobilKnut som jeg fortsatt kaller ham er en snill og grei gutt. Har intrykk av at han holder seg i mobil-kategorien, men har sett ham mer og mer i OT, for det meste i SO. Han er veldig klengete på Mushi, uten at det trenger å være negativt( ), men slår meg ellers som en grei kar. 7223019[/snapback] Virker som en fyr med mange interesser. Jeg har sett han både i musikkkategorien, gitartråden, wndows-delen osv. Virker som han liker Gibson SG, noe som er positivt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 EvenT er en skikkelig fersking her på forumet, og jeg har aldri (?) truffet ham annensteds enn i denne tråden. Etter å ha skummet gjennom en god del av postene hans, ser jeg at han er en gitarfrelst gutt som elsker Coca Cola Lemon Du har vel egentlig litt for liten fartstid til at jeg har dannet meg et bilde av deg, men det virker ikke så helt galt "God Jul" i signaturen din samt jule-avatar trekker nok litt ned; det er ikke jul helt enda! Lykke til videre her på forumet! Goscinny Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 JEG VIL TA GOSCINNY OG!: Goscinny er en kjempegrei kar. Han skriver kun kvalitetsinnlegg, og er hyggelig som fan. Han har hjulpet meg mye både her og der, og ser ham mye, spes i Windows-kategorien(Les: XP Deskmod-tråden). Han er aktiv, bare grell. Knall kar! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som gidder å si noe om meg? lurer på åssen jeg oppfattes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 _Evolution_ Hyggelig, ser en del til han i Siste Ordet osv. Glad i å poste i OT En del korte inlegg, men det bør ikke være noen ulempe... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Termometer virker som en kjekk kar som har andre interesser enn data. Jeg har sett en del til deg rundt omkring. Jeg vet vell ikke noe om deg egentlig utenom at du virker som en grei kar. Mvh Erling Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tenkte vi må vekket denne tråden til live igjen Tar derfor for meg ekwathne: ekwathne, eller Erling som han også kalles, har jeg faktisk aldri truffet her på forumet før nå, derfor blir det vanskelig å si så veldig mye om mitt inntrykk. For å sette meg litt inn i brukeren, har jeg sett på profilen hans og noen av postene. Det ser ut til at Erling liker seg godt i OT-baren, samt at han liker konsoll og prøver å komme i form og bygge opp muskler. Når det gjelder konsoll ser favoritten ut til å være Nintendo Wii med spillet Zelda. Ellers ser det ut til at Erling liker innlegg på en, eller maks to linjer. Alt annet er unødvendig Erling er nok en grei kar og vil kanskje modnes noe med alderen? Goscinny Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tenkte vi må vekket denne tråden til live igjen Tar derfor for meg ekwathne: ekwathne, eller Erling som han også kalles, har jeg faktisk aldri truffet her på forumet før nå, derfor blir det vanskelig å si så veldig mye om mitt inntrykk. For å sette meg litt inn i brukeren, har jeg sett på profilen hans og noen av postene. Det ser ut til at Erling liker seg godt i OT-baren, samt at han liker konsoll og prøver å komme i form og bygge opp muskler. Når det gjelder konsoll ser favoritten ut til å være Nintendo Wii med spillet Zelda. Ellers ser det ut til at Erling liker innlegg på en, eller maks to linjer. Alt annet er unødvendig Erling er nok en grei kar og vil kanskje modnes noe med alderen? Goscinny 7264245[/snapback] Har truffet han meget lite her inne, så jeg har ikke så mye å si om han. Han virker som en rimelig normal ungdom som liker sport, film og andre standard ting. Nicket høres meget kjent ut, men det er mulig jeg blander det med gönzch (sikkert helt feil skrevet). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 EvenT er en person av mange tanker. Altså, han tenker før han skriver. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 kakemot: Har aldri sett brukeren før, eller. Jeg har ikke tenkt over brukeren. Mangelen av avatar står kanskje bak det. Henger mest i Humor-kategorien. Brukeren har også vært rundt en stund. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kong_of_king (Ellerno') + Sakelige innlegg. + Lite skreivefeil/tegnsettingsfeil. + Poster litt i spillavdelingen. + Har vært her siden 04, og har dermed erfaring. + Poster ikke unødvendig mye. + Glad i å reise. - Kunne hatt mer humor, men har jo for det meste tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg kan egentlig ikke si at jeg har sett GameMaker før, men det virker som han er oppegående. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jan-Erik virker som en fornuftig fyr. Og jeg ler like godt av signaturen hans hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg