Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Edge er en flink bisk, dog noe billig. Han er ofte innom Xp desktop deskmod, som igrunn er der jeg ser ham mest. En annen ting med Edge er hans gode smak når det gjelder damer, som gjenspeiles i avataren hans. Morsom førstelinje i signatur trekker opp. Når det gjelder musikksmak, er jeg delvis enig. Johnny Cash og Beatles er langt oppe på listen, noe som er bra :) Dessverre er band som jeg liker mindre godt også på lista, som Korn og Slipknot.

Dixi.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DNA er en hyggelig kar som endelig har begynt å trene på treningsstudio. Han kan mer om trening enn en gjennomsnittlig 17-åring, og det til tross for at han bare er 15 år selv.

Litt spam av og til, men ellers en hyggelig kar som er villig til å både lære og lære bort, tenker da mest på treningsforumet.

At han sier at han kan skriver 100% riktig, trekker litt ned, da han sitter inne med mange kommamangler. :p

Lenke til kommentar
Redline <3

7221434[/snapback]

Dette er en kjernekar, mine damer og herrer. :)

Redline er en av de hyggeligste jeg har møtt her på HW, så han har glidd glatt inn på MSN-lista mi. Han er en jævel på å trene, har kunnskap om masse som jeg ikke engang har hørt om, og ser etter at folk har det bra. Har også en veldig søt og hyggelig kjæreste, som også sniker seg rundt her inne på forumet. Ser ut som om han er ganske glad i henne også. :)

Også er jeg veldig glad i han!11 :love:

Lenke til kommentar

Knut_, eller MobilKnut som jeg fortsatt kaller ham er en snill og grei gutt. Har intrykk av at han holder seg i mobil-kategorien, men har sett ham mer og mer i OT, for det meste i SO. Han er veldig klengete på Mushi, uten at det trenger å være negativt( ;) ), men slår meg ellers som en grei kar.

Lenke til kommentar
Knut_, eller MobilKnut som jeg fortsatt kaller ham er en snill og grei gutt. Har intrykk av at han holder seg i mobil-kategorien, men har sett ham mer og mer i OT, for det meste i SO. Han er veldig klengete på Mushi, uten at det trenger å være negativt( ;) ), men slår meg ellers som en grei kar.

7223019[/snapback]

Virker som en fyr med mange interesser. Jeg har sett han både i musikkkategorien, gitartråden, wndows-delen osv. Virker som han liker Gibson SG, noe som er positivt.

Lenke til kommentar

EvenT er en skikkelig fersking her på forumet, og jeg har aldri (?) truffet ham annensteds enn i denne tråden. Etter å ha skummet gjennom en god del av postene hans, ser jeg at han er en gitarfrelst gutt som elsker Coca Cola Lemon :D Du har vel egentlig litt for liten fartstid til at jeg har dannet meg et bilde av deg, men det virker ikke så helt galt :) "God Jul" i signaturen din samt jule-avatar trekker nok litt ned; det er ikke jul helt enda!

Lykke til videre her på forumet!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

JEG VIL TA GOSCINNY OG!:

Goscinny er en kjempegrei kar. Han skriver kun kvalitetsinnlegg, og er hyggelig som fan. Han har hjulpet meg mye både her og der, og ser ham mye, spes i Windows-kategorien(Les: XP Deskmod-tråden). Han er aktiv, bare grell.

Knall kar!

Lenke til kommentar

Tenkte vi må vekket denne tråden til live igjen :) Tar derfor for meg ekwathne:

ekwathne, eller Erling som han også kalles, har jeg faktisk aldri truffet her på forumet før nå, derfor blir det vanskelig å si så veldig mye om mitt inntrykk. For å sette meg litt inn i brukeren, har jeg sett på profilen hans og noen av postene. Det ser ut til at Erling liker seg godt i OT-baren, samt at han liker konsoll og prøver å komme i form og bygge opp muskler. Når det gjelder konsoll ser favoritten ut til å være Nintendo Wii med spillet Zelda. Ellers ser det ut til at Erling liker innlegg på en, eller maks to linjer. Alt annet er unødvendig :p

Erling er nok en grei kar og vil kanskje modnes noe med alderen? :whistle:

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Tenkte vi må vekket denne tråden til live igjen :) Tar derfor for meg ekwathne:

ekwathne, eller Erling som han også kalles, har jeg faktisk aldri truffet her på forumet før nå, derfor blir det vanskelig å si så veldig mye om mitt inntrykk. For å sette meg litt inn i brukeren, har jeg sett på profilen hans og noen av postene. Det ser ut til at Erling liker seg godt i OT-baren, samt at han liker konsoll og prøver å komme i form og bygge opp muskler. Når det gjelder konsoll ser favoritten ut til å være Nintendo Wii med spillet Zelda. Ellers ser det ut til at Erling liker innlegg på en, eller maks to linjer. Alt annet er unødvendig :p

Erling er nok en grei kar og vil kanskje modnes noe med alderen?  :whistle:

Goscinny ;)

7264245[/snapback]

Har truffet han meget lite her inne, så jeg har ikke så mye å si om han. Han virker som en rimelig normal ungdom som liker sport, film og andre standard ting. Nicket høres meget kjent ut, men det er mulig jeg blander det med gönzch (sikkert helt feil skrevet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...