edge Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sirslask Aktiv OT-hore som regelmessig er å se. Preges av et nick som gjør det vanskelig å ta personen seriøst. Når du i tillegg spiller wow er det bare skummelt.. Men på den gode siden kommer det ikke bare tull fra tastaturet, og du har gode kunnskaper om det det skal has kunnskaper om på et slikt forum. Får bli en sterk 7/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Don't push me cause I'm close to the edge... Edge er en fin figur på forumet. Har mer poster i OT baren enn poster totalt i andre fora. Lyser opp dagen og deltar der jeg ofte er. + for nice avatar. 9+/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 oivind_dahle: Jeg aner ikke hvor mange kontoer og kallenavn mannen har vært gjennom, men han har levert kvalitetsspam siden dag 1. Mannen starter gjerne en tråd for dagen med en eller annen sær link, antageligvis et resultat av å kjede seg gjennom arbeidsdagen. Det har vært mye frem og tilbake med livsstilen basert på damen han er med, så han er kanskje litt lettpåvirkelig. Uansett er han er sært og interessant bidrag til Off-topic, og det kommer en del artige innspill når han ikke glaner på nakne damer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 SteffyBOY har nærmere 7600 poster på de "seriøse" delene av forumet, men jeg kan likevel ikke erindre å ha lest en eneste en av dem. Han fremstår som en litt snodig kar. Mulig inntrykket mitt ble litt forvirret etter at jeg møtte han IRL. Karen har i hvert fall stor e-penis. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 darkness aka kine er legende blandt forumsrypene på forumet Har deltatt med iver i alle små kranglene jentene har hatt, har brukt stråmenn og undergravd tråder i sin favør. Postet like gjerne nakenbilde av seg selv etter en utfrodring fra snowdog. har over 3000 poster i den seriøse delen av forumet, men ingen kan noen sinne huske det. 14 tegns regelen var tung å svelge da de fleste postene hennes var "lol", "den var søt", "syk", "deilig" osv. Dukket til alles store forundring opp som moderator, hvor hun viser total mangel på tanngard. Henger seg opp i tråder jeg lager hvor hun tilstadig viser mangel på kommunikasjonskunnskaper. Eks tråden hvor vi mobber tjukkaser. I den senere tid prøver hun å fremstå som mer voksen på forumet, uten å lykkes særlig med det. Vi elsker darkness for det hun egentlig her: en liten søt jente på jakt etter oppmerksomhet. Kine får 10/10 for å lyse opp dagen med sine mindre intelligente innlegg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Haha. Øivind: Sliter til tider med å bestemme seg for hva han vil. Har altfor god fantasi, og liker å smøre tjukt på. Ønsker seg takhøyde men gråter store krokodilletårer når noen er slemme mot ham. I den senere tid prøver han i et siste desperat forsøk å klamre seg til det siste som er igjen av ungdom. Desverre er dette et mislykket forsøk. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Henger mye her i OT-Baren og virker ganske oppegående. Ble nylig moderator, og har stengt mange gøyale tråder, men det er fint at noen holder orden i galskapen her inne. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 EvenT: Seriøse poster, generelt en hyggelig kar Har sett han en del, mest i OT-baren. Nice brukernavn. 9/10 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Arinomi: Jeg har ikke så positivt inntrykk av deg egentlig, selv om jeg ikke kjenner til deg så godt. Jeg har inntrykk av at du ikke har så alt for mye å komme med, og at det er mye spam på deg. Kan godt hende du er en kjernekar, men jeg er ikke overbevist. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Skillpadde https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7638642 gir henne en 5/10 SKillpadde har dog mulighet å påvirke med fler bilder Endret 15. februar 2007 av oivind_dahle Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Oivind_Dahle Jeg er stort enig i postene dine, og liker deg godt som bruker. Du er morsom og en av de mest kjente brukerene her på forumet, både elsket og hatet. 10/10 Endret 15. februar 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jokkulf Jeg synes postene hans til tider har et noe useriøst preg. Dog har jeg sett at er saklig når han vil. Jokkulf skiller ikke seg ut fra andre brukere på noen spesiell måte. 7/10 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Vet lite om Jokkulf, men det virker i hvert fall som om han har bra musikksmak. Selv om "The Dark Side of the Moon"-coveret i avataren er litt for "photoshopet". Han har heller ingen venner i følge signaturen. Endret 15. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Vet lite om Jokkulf, men det virker i hvert fall som om han har bra musikksmak. Selv om "The Dark Side of the Moon"-coveret i avataren er litt for "photoshopet". Han har heller ingen venner i følge signaturen. 7952188[/snapback] Mener du TheGnome? EvenT: Har ikke sett mye til han, men virker som en grei fyr, men prøver kanskje litt for hardt. Virker som om han prøver å etterligne alle de store på forumet. 13/37 Endret 17. februar 2007 av Q_Tarantino Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Q_Tarantino Har desverre ikke sett mye til deg men du virker jo som en grei person da 7/10 Lenke til kommentar
BlondPower Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Evil-Duck Fint bilde, registrert lenge. 10/10!!!1!!1!1!!11! Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Evil-Duck Du henger ikke akkurat på samme stedene som meg, til tross mange innlegg. En ung kar som enten har mye på hjertet, eller bare kjeder seg på skolen. Men du kommer jo fra Herøy som jo er et lite pluss. Edit: Leif Endret 17. februar 2007 av Roxrud Lenke til kommentar
BlondPower Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Evil-Duck Du henger ikke akkurat på samme stedene som meg, til tross mange innlegg. En ung kar som enten har mye på hjertet, eller bare kjeder seg på skolen. Men du kommer jo fra Herøy som jo er et lite pluss. Edit: Leif 7962396[/snapback] Jeg var først. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, men du har ett, eller to nå, innlegg så blir litt vrient å si hvilket inntrykk jeg har av deg, Men du virker kortfattet, og digger å ha en milion utropstegn etter utvalgte elementer i teksten, og blander gjerne noen ett-tall i serien!!!!1!!1!!!!1!!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er ikke så lett å vurdere deg helle Rexrud 64(+39) innlegg er ikke så godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg