Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Sirslask

Aktiv OT-hore som regelmessig er å se. Preges av et nick som gjør det vanskelig å ta personen seriøst. Når du i tillegg spiller wow er det bare skummelt.. Men på den gode siden kommer det ikke bare tull fra tastaturet, og du har gode kunnskaper om det det skal has kunnskaper om på et slikt forum. Får bli en sterk 7/10 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oivind_dahle: Jeg aner ikke hvor mange kontoer og kallenavn mannen har vært gjennom, men han har levert kvalitetsspam siden dag 1. Mannen starter gjerne en tråd for dagen med en eller annen sær link, antageligvis et resultat av å kjede seg gjennom arbeidsdagen. Det har vært mye frem og tilbake med livsstilen basert på damen han er med, så han er kanskje litt lettpåvirkelig.

Uansett er han er sært og interessant bidrag til Off-topic, og det kommer en del artige innspill når han ikke glaner på nakne damer.

Lenke til kommentar

darkness aka kine er legende blandt forumsrypene på forumet

Har deltatt med iver i alle små kranglene jentene har hatt, har brukt stråmenn og undergravd tråder i sin favør. Postet like gjerne nakenbilde av seg selv etter en utfrodring fra snowdog.

har over 3000 poster i den seriøse delen av forumet, men ingen kan noen sinne huske det. 14 tegns regelen var tung å svelge da de fleste postene hennes var "lol", "den var søt", "syk", "deilig" osv.

Dukket til alles store forundring opp som moderator, hvor hun viser total mangel på tanngard. Henger seg opp i tråder jeg lager hvor hun tilstadig viser mangel på kommunikasjonskunnskaper. Eks tråden hvor vi mobber tjukkaser.

I den senere tid prøver hun å fremstå som mer voksen på forumet, uten å lykkes særlig med det.

Vi elsker darkness for det hun egentlig her: en liten søt jente på jakt etter oppmerksomhet.

Kine får 10/10 for å lyse opp dagen med sine mindre intelligente innlegg :)

Lenke til kommentar

Haha.

Øivind: Sliter til tider med å bestemme seg for hva han vil. Har altfor god fantasi, og liker å smøre tjukt på. Ønsker seg takhøyde men gråter store krokodilletårer når noen er slemme mot ham.

I den senere tid prøver han i et siste desperat forsøk å klamre seg til det siste som er igjen av ungdom. Desverre er dette et mislykket forsøk.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jokkulf

Jeg synes postene hans til tider har et noe useriøst preg. Dog har jeg sett at er saklig når han vil. Jokkulf skiller ikke seg ut fra andre brukere på noen spesiell måte.

7/10

Lenke til kommentar
Vet lite om Jokkulf, men det virker i hvert fall som om han har bra musikksmak. Selv om "The Dark Side of the Moon"-coveret i avataren er litt for "photoshopet". Han har heller ingen venner i følge signaturen. :p

7952188[/snapback]

Mener du TheGnome?

EvenT:

Har ikke sett mye til han, men virker som en grei fyr, men prøver kanskje litt for hardt. Virker som om han prøver å etterligne alle de store på forumet.

13/37

Endret av Q_Tarantino
Lenke til kommentar

Evil-Duck

Du henger ikke akkurat på samme stedene som meg, til tross mange innlegg. En ung kar som enten har mye på hjertet, eller bare kjeder seg på skolen. Men du kommer jo fra Herøy som jo er et lite pluss.

Edit: Leif

Endret av Roxrud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...