Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uforståelig navn. Uforståelig avatar. Driver på med to forhold samtidig (jeg referer til sig.). WoW-whore.

Eller e hyggelig kar. :)

6/10

7909923[/snapback]

Tomat-Ulf, har et flottbilde av mesteren, men dessverre synes jeg humoren hans blir litt ute av baner, men det er jo såklart meningen. 8/10

Lenke til kommentar

Larzemannen har en klassis fjortisbokstav i brukernavnet, men det virker ikke som han er det. Han har en koselig avatar, men et søt liten pewz. Før jeg sjekket alderen i profilen trodde jeg faktisk at han var 89/90-modell, men det er han altså ikke.

Larz skriver godt, og riktig, og har mange fine innlegg, selv om jeg sjelden legger merke til innleggene hans. Han virker som en moden kar med god humor.

Absolutt godkjent. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
tissedam

Et nick dummere en de fleste, noe som er rart siden det meste jeg har sett av deg er tilnærmet seriøst. Virker som en grei person ellers, svært ung ifølge profilen sin. Mange poster som er pluss.

Eh.. 7/10? :)

7911960[/snapback]

Egde

Et greit nick, virker seriøs, fin avatar og høflig og grei. Hva mer skal til?

10/10. ;)

(Har prøvd å skifte nicket rundt 15 ganger, men har aldri fått respons. Gidder ikke lage ny heller, siden jeg har så mye poster på denne brukeren.) :D

Lenke til kommentar
tissedam

Et nick dummere en de fleste, noe som er rart siden det meste jeg har sett av deg er tilnærmet seriøst. Virker som en grei person ellers, svært ung ifølge profilen sin. Mange poster som er pluss.

Eh.. 7/10? :)

7911960[/snapback]

Egde

Et greit nick, virker seriøs, fin avatar og høflig og grei. Hva mer skal til?

10/10. ;)

(Har prøvd å skifte nicket rundt 15 ganger, men har aldri fått respons. Gidder ikke lage ny heller, siden jeg har så mye poster på denne brukeren.) :D

7911998[/snapback]

tissedam

Virker veldig seriøs og en veldig grei person. Er en aktiv Counter Strike spiller. Har veldig mange seriøse poster.

10/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...