Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aylars:

Liker å spille. Er meget aktiv i spill delen av forumet. Ser også at han liker Iron Maiden godt. Har greie og informative innlegg. Fin fargerik avatar som er lett å legge merke til.  :)

6/10

7884223[/snapback]

Blir 17 år gammel i år, har prestert å spy i tastaturet sitt en gang. Veldig musikkinteressert og synes Queens er bra. Mest aktiv i OT delen av forumet, og hele 28% av sine innlegg her.

Fin avartar

Lenke til kommentar

Linn Christin

En av de jentene jeg føler har vært her hele tiden, spesielt i den tiden jeg har vært aktiv (de siste 2 årene). En del poster, og jeg har til gode å lese noe så ufornuftig at jeg har satt deg på /ignore, så det er vel bare positivt. Du lyger om alderen i profilen, men samtidig kunne du egentlig vært så gammel basert på bildet. Du kunne også vært 25, så det er vanskelig å bestemme seg helt. ^^

Det er nok én ting du vil huskes for av alle her på forumet, som ikke behøver nevnes, men som trekker opp til

10/10

Event: Er ikke juks, jeg skriver alt så mye at noen andre sniker seg inn og tar plassen min, så jeg må reservere. Det slår alle disse "fin avatar, now do me!!"-innleggene. ^^

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

SteffyPants

I dine innlegg er det alltid ett godt poeng som snur samtalen en annen vei. Det er høy kvalitet på alt du skriver. Får meg til å trykke refresh knappen hver gang du skriver ett innlegg.

Du er en av de mest kjente, og den beste brukeren som fortjener mest respekt her på forumet.

karakter:11/10

EDIT: leif... :roll:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Evil-Duck

Skriver ikke store bokstaver i nye setninger, og der det skal være, men ordleggingen er OK. Fin-fin avatar, transparent, sort-hvit. :)

Litt for mange farger i signaturen, etter min mening. Midt på treet.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg liker EvenT. Har lest flere av innleggene hans, og kan ikke si annet enn at han har peiling på sitt. Han fremstår som en liten musikknerd, men jeg er usikker på om han er det likevel.

7.5/10

Lenke til kommentar

Arinomi: Du virker ikke spesielt teit eller kjip, og du skriver forholdsvis bra, men av en eller annen grunn er du en av dem som jeg aldri leser innleggene til. Det finnes en del av dere, for det meste SO-gjengen, som jeg av instinkt hopper over. Etter å ha kikket gjennom postene dine, så kan det se ut som årsaken er at du aldri egentlig sier noe, selv om du skriver en del. Du kvalifiserer altså til en fin-fin fyllbruker; ikke en man legger merke til, men du spiller likevel en viktig rolle. Fortsett med det nøytrale arbeidet.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Marley: En artig østlending(de finnes, tydeligvis) som er glad i musikk, men misliker snø og is. Han liker å podcaste seg selv i PPR, og har som oftest noe interresant(enten det er mer eller mindre fornuftig) å si. Leser som oftest inleggene til denne mannen. Også har han et tøft skjegg på haken. Sånn som jeg skal få.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Marley: En artig østlending(de finnes, tydeligvis) som er glad i musikk, men misliker snø og is. Han liker å podcaste seg selv i PPR, og har som oftest noe interresant(enten det er mer eller mindre fornuftig) å si. Leser som oftest inleggene til denne mannen. Også har han et tøft skjegg på haken. Sånn som jeg skal få.

7899277[/snapback]

Han har ikke et tøft skjegg på haka. Det samme skjegget kan du finne på 10 år gamle jomfruer hvis du gidder, eller rettere sagt hvis du tør.

Evil Duck viser stjerten, er passe ydmyk og er sikkert en ganske så snill liten dott.

10 poeng til dotten :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...