Snikpellik Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Supremacy Virker grei og hyggelig, saklig og informativ. Fin avatar også! Ser at du ikke har så mange poster enda. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Aylars: Liker å spille. Er meget aktiv i spill delen av forumet. Ser også at han liker Iron Maiden godt. Har greie og informative innlegg. Fin fargerik avatar som er lett å legge merke til. 6/10 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Aylars: Liker å spille. Er meget aktiv i spill delen av forumet. Ser også at han liker Iron Maiden godt. Har greie og informative innlegg. Fin fargerik avatar som er lett å legge merke til. 6/10 7884223[/snapback] Blir 17 år gammel i år, har prestert å spy i tastaturet sitt en gang. Veldig musikkinteressert og synes Queens er bra. Mest aktiv i OT delen av forumet, og hele 28% av sine innlegg her. Fin avartar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Linn Christin En av de jentene jeg føler har vært her hele tiden, spesielt i den tiden jeg har vært aktiv (de siste 2 årene). En del poster, og jeg har til gode å lese noe så ufornuftig at jeg har satt deg på /ignore, så det er vel bare positivt. Du lyger om alderen i profilen, men samtidig kunne du egentlig vært så gammel basert på bildet. Du kunne også vært 25, så det er vanskelig å bestemme seg helt. ^^ Det er nok én ting du vil huskes for av alle her på forumet, som ikke behøver nevnes, men som trekker opp til 10/10 Event: Er ikke juks, jeg skriver alt så mye at noen andre sniker seg inn og tar plassen min, så jeg må reservere. Det slår alle disse "fin avatar, now do me!!"-innleggene. ^^ Endret 6. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) SteffyPants I dine innlegg er det alltid ett godt poeng som snur samtalen en annen vei. Det er høy kvalitet på alt du skriver. Får meg til å trykke refresh knappen hver gang du skriver ett innlegg. Du er en av de mest kjente, og den beste brukeren som fortjener mest respekt her på forumet. karakter:11/10 EDIT: leif... Endret 6. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) trevakt vet ikke helt har ikke fått så kjempebra intrykk av deg, og avataren din er grusom 4/10 san min tur Endret 6. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Evil-Duck Skriver ikke store bokstaver i nye setninger, og der det skal være, men ordleggingen er OK. Fin-fin avatar, transparent, sort-hvit. Litt for mange farger i signaturen, etter min mening. Midt på treet. Endret 6. februar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Evil Duck Anbefaler Adblock Er ikke så glad i MC selv ^^ men du virker som en ålreit fyr, som prøver å gjøre MC foraet mer aktivt. 6/10 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tråden er ryddet for personhets, spam og diverse off topic. Vennligst hold dere on topic, og slutt å skriv meningsløse innlegg om folk dere ikke har sett før - så slipper dere å få tråden stengt. Kommentarer på moderering tas som vanlig ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 @darkness| Knallgod jente på Win 2003 installasjon og data. Koselig person. 10/10 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jarmo er en person som birdrar med mye bra til forumet. Han lager en "neverendng story"-tråd hver uke, som er fint (selv om jeg aldri poster der); og han har bart. 10/10 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker EvenT. Har lest flere av innleggene hans, og kan ikke si annet enn at han har peiling på sitt. Han fremstår som en liten musikknerd, men jeg er usikker på om han er det likevel. 7.5/10 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 TheGnome , har ikke sett så mye til han,men det virker som han liker Pink Floyd, og det er bra! Spesielt Dark Side of The Moon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kjetil (eller Litejk, om du vil) virker som en flink og oppegående kar. Har ikke sett mye til han på forumet, men han virker interessert i film. Han er ikke så verst når det gjelder grammatikk og rettskriving heller. Noe jeg vil si er et pluss. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kadmium: Forsåvidt enkelt å huske. Har ikke sett stort til deg, selv om du er mye i OT-baren. Du er interessert i data, og det liker jeg. Du har også en fin andel poster 9/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Arinomi: Du virker ikke spesielt teit eller kjip, og du skriver forholdsvis bra, men av en eller annen grunn er du en av dem som jeg aldri leser innleggene til. Det finnes en del av dere, for det meste SO-gjengen, som jeg av instinkt hopper over. Etter å ha kikket gjennom postene dine, så kan det se ut som årsaken er at du aldri egentlig sier noe, selv om du skriver en del. Du kvalifiserer altså til en fin-fin fyllbruker; ikke en man legger merke til, men du spiller likevel en viktig rolle. Fortsett med det nøytrale arbeidet. Endret 8. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 SteffyPants er en sær, tynn bergensgutt som nyter sin bifile tilstand i tungekyss med LarsP og samtidig dater en tard. Respekt. Ingen kan verbalisere vold som Stefan. 10/10 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Marley: En artig østlending(de finnes, tydeligvis) som er glad i musikk, men misliker snø og is. Han liker å podcaste seg selv i PPR, og har som oftest noe interresant(enten det er mer eller mindre fornuftig) å si. Leser som oftest inleggene til denne mannen. Også har han et tøft skjegg på haken. Sånn som jeg skal få. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Horse : virker som en greid kar , du liker å kødde litt og er ikke dønn seriøst heletiden, men det synst vi bare er flott men ellers virker du ganske seriøs da 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Marley: En artig østlending(de finnes, tydeligvis) som er glad i musikk, men misliker snø og is. Han liker å podcaste seg selv i PPR, og har som oftest noe interresant(enten det er mer eller mindre fornuftig) å si. Leser som oftest inleggene til denne mannen. Også har han et tøft skjegg på haken. Sånn som jeg skal få. 7899277[/snapback] Han har ikke et tøft skjegg på haka. Det samme skjegget kan du finne på 10 år gamle jomfruer hvis du gidder, eller rettere sagt hvis du tør. Evil Duck viser stjerten, er passe ydmyk og er sikkert en ganske så snill liten dott. 10 poeng til dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg