Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evil-Duck:

Kult navn og kul avatar! Tegna den selv?

Desverre får du noe minus på grunn av at omtrent kun holder deg i MC-delen av forumet. Join mer fotodelen av forumet! I tillegg til det klager du over MC-delen av forumet....huff å huff.

Ellers liker jeg veldig godt at du liker å ta bilder, og det kameraet du har er genialt. Har det selv.

Du får 6/10

Lenke til kommentar

Andyax liker visst eå ta bilder, og det er et veldig stort pluss. Synd glemmer av fotodelen av forumet altfor ofte.

Ellers har jeg aldri sett han stå og postprostituere seg på hjørnet av Annet og OT-Baren, så jeg kan ikke gi en veldig klar mening.

7/10

Lenke til kommentar

karlsn. Synes å huske at jeg krangla med deg angående en cs-fight.

Tror det var noe om at du forsvarte en annen fyr som restarta ofte =)

Det var en morsom diskusjon.

Ellers har jeg sett en del seriøse innlegg av deg, så 8/10!

Edit: For sein.

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

St-Cruz

har lest gjennom halvparten, mindst, av innleggene dine.

henger litt etter de respekterte forumbrukerene, og prøver å vere venn med de sterke. det virker som du ønsker å bli en av dem. Tør å skrive negativt om de du vet ikke får støtte.

Virker som du vil fremstå som den "kule" her på forumet og snakker om alle de gangene du har rota med "damer" og gått ut med gangstere som bor hos barnevernet osv - det er ganske bullshit tror jeg.

Skriver ofte litt patetiske innlegg, og usakelige. Minus for at du hengte ut meg før, siden du kejnner meg IRL.

3/10

Lenke til kommentar

trevakt: En tidligere drittbruker som har forsøkt å klatre opp og gjøre seg respektert. Du klarer deg bedre enn du gjorde før, men til tider faller du ut. Du har et rykte du neppe blir kvitt med det første, men hvis du først klarer å bli sett på som en å respektere, så er det ganske imponerende. Du får kudos for innsatsen, du er enda ung og kan skille deg ut på en positiv måte i fremtiden. Vi begynte alle som shitkids, tross alt.

Lenke til kommentar
trevakt: En tidligere drittbruker som har forsøkt å klatre opp og gjøre seg respektert. Du klarer deg bedre enn du gjorde før, men til tider faller du ut. Du har et rykte du neppe blir kvitt med det første, men hvis du først klarer å bli sett på som en å respektere, så er det ganske imponerende. Du får kudos for innsatsen, du er enda ung og kan skille deg ut på en positiv måte i fremtiden. Vi begynte alle som shitkids, tross alt.

7873819[/snapback]

SteffyPants

Herlig Blogg med Smårips_eier

Aktiv i Film foraet

7/10 :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...