Supremacy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trevakt: Useriøs fjortiss (Sorry men slik er det) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Supremacy: Ny bruker, så jeg har ikke sett noe til denne brukeren. Ser ut som han liker snus, hip-hop og få andres inntrykk av seg selv. Dog virker han ganske seriøs. 6/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 king_of_kong: Dette er en bruker jeg har sett en del her på forumet. Han har humoristisk sans, noe mange burde hatt mer av. Han er interessert i maskinvare og casemodding og er da naturligvis mest aktiv i casemodding-kategorien. Han liker å tegne, og er interessert i musikk. Dette er en bruker etter min smak, og jeg håper å se mer til ham framover. Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Orresnei Han er intressert i spill og etter avataren å dømme er han en zeldafan Har ikke sett så mye til han. Han virker serriøs og hyggelig. Vi skulle hat flere som han Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 OrresneiHan er intressert i spill og etter avataren å dømme er han en zeldafan Har ikke sett så mye til han. Han virker serriøs og hyggelig. Vi skulle hat flere som han 7869150[/snapback] Sirslask Du er en veldig grei og hyggelig person. Skulle vært flere av deg på forumet. Du har også hjulpet meg med mye ting. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Aldri sett han før. Han spiller WOW, noe som ikke akkurat kvalifiserer til plusspoeng. Sikkert en grei kar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 EvenT virker som en flott kar. En ganske standard bruker, med mange gode poeng og morsomme innlegg. Du skriver ganske rett fram. + for at du spiller gitar og er interesert i film (genialt å leste på brukerinformasjonstråden - den burde alle bruke mer i denne tråden) - Inleggene dine er ikke så interesange i overblikk karakter: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trevakt: Sett endel til han, og han skiller seg egentlig ikke så veldig mye ut. Litt småmorsom avatar, og til tider kanskje litt småpussige innlegg, men ellers virker han som en grei bruker Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 -Nyhus- Har ikke sett deg på en stund, har du vært borte? Du er seriøs og morsom, og du har en del relevante poster i den originale Kjærlighetstråden. Dette ble veldig klisjè, men vi kunne trengt flere som deg. 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg: Brukerinformasjonstråd og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog ) og selleve profilen og inneggene til brukeren. Endret 4. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:Brukerinformasjonstråd og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog ) og selleve profilen og inneggene til brukeren. 7870312[/snapback] Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) trevakt En bruker jeg ikke alltid er like enig med her, og synes noen av innleggene virker særdeles usaklige til tider. Likevel er jeg for ny her, og vet for lite til at jeg kan dømme deg noe særlig ut fra så små ting, du er helt sikkert en kjempehyggelig kis! Edit, tar Arinomi også jeg. Synes postene dine virker seriøse, og du informerer bra. Har ikke sett så mye til deg ennå, men du virker respektert, og det er det nok en grunn til. Endret 4. februar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Aylars: du virker som en godt oppegående person med stor interesse for spill. Har ikke sett så mye til deg fra tidligere, men ser du er "ganske ny". Har i hvert fall ikke merket meg noe negativt om deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:Brukerinformasjonstråd og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog ) og selleve profilen og inneggene til brukeren. 7870312[/snapback] Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende. 7870328[/snapback] åja, glemte det blandet sammen denne, og vurder brukeren over deg-tråden. sorry. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Aldri sett han før. Han spiller WOW, noe som ikke akkurat kvalifiserer til plusspoeng. Sikkert en grei kar. 7869973[/snapback] Jeg spiller ikke WOW!!! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lofnes: Du er sikkert en kjempekar men du spør mest om hjelp å er ikke alltid så hjelpsom, men det og er lov da å jeg har ikke set deg så fryktelig mye her på forumet heller , kan vere forde jeg mest holder meg til MC forumet da Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Evil duck: Har ikke sett så mye til han. Men virker som en ganske særiøs og hyggelig bruker. Ut fra signaturen og dømme er han interesert i foto og mc Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sigurd90 Jeg har ikke sett mye til deg, men du har interesse for båter og virker som en OK fyr 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jokkulf har sett deg runt omkring her i OT-baren og litt overalt. Du skrivet standard innlegg, men ofte korte og uinteresange. Du har peiling på musikk. (kjenner han IRL, så jeg må heller skrive om hvordan je ghar intrykk av han som bruker) 6/10 Endret 4. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 trevakt: Sett noen World of Warcraft filmer av deg... Kommer med en del morsomme innlegg på forumet om saker og ting... Eller kjenner jeg ikke brukeren så godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg