Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

king_of_kong:

Dette er en bruker jeg har sett en del her på forumet. Han har humoristisk sans, noe mange burde hatt mer av. Han er interessert i maskinvare og casemodding og er da naturligvis mest aktiv i casemodding-kategorien. Han liker å tegne, og er interessert i musikk. Dette er en bruker etter min smak, og jeg håper å se mer til ham framover.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Orresnei

Han er intressert i spill og etter avataren å dømme er han en zeldafan

Har ikke sett så mye til han. Han virker serriøs og hyggelig.

Vi skulle hat flere som han :thumbup:

7869150[/snapback]

Sirslask

Du er en veldig grei og hyggelig person. Skulle vært flere av deg på forumet. Du har også hjulpet meg med mye ting.

Lenke til kommentar

EvenT

virker som en flott kar. En ganske standard bruker, med mange gode poeng og morsomme innlegg. Du skriver ganske rett fram.

+ for at du spiller gitar og er interesert i film (genialt å leste på brukerinformasjonstråden - den burde alle bruke mer i denne tråden)

- Inleggene dine er ikke så interesange i overblikk

karakter: :idea::idea::idea::idea::idea::idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

Lenke til kommentar
jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:

Brukerinformasjonstråd

og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog )

og selleve profilen og inneggene til brukeren.

7870312[/snapback]

Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende.

Lenke til kommentar

trevakt

En bruker jeg ikke alltid er like enig med her, og synes noen av innleggene virker særdeles usaklige til tider. Likevel er jeg for ny her, og vet for lite til at jeg kan dømme deg noe særlig ut fra så små ting, du er helt sikkert en kjempehyggelig kis! :)

Edit, tar Arinomi også jeg.

Synes postene dine virker seriøse, og du informerer bra. Har ikke sett så mye til deg ennå, men du virker respektert, og det er det nok en grunn til. ;)

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
jeg synes man burde sjekke når man gir intrykk av brukeren over seg:

Brukerinformasjonstråd

og bloggen ( https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog )

og selleve profilen og inneggene til brukeren.

7870312[/snapback]

Man skal fortelle hvilken inntrykk man har av brukeren, og da har ikke profil noe å si, imo. Man forteller hva man synes om intrykket brukeren har gitt deg mens man har surfet gjennom forumet og truffet på vedkommende.

7870328[/snapback]

åja, glemte det :( blandet sammen denne, og vurder brukeren over deg-tråden. sorry.

Lenke til kommentar

Jokkulf

har sett deg runt omkring her i OT-baren og litt overalt. Du skrivet standard innlegg, men ofte korte og uinteresange. Du har peiling på musikk.

(kjenner han IRL, så jeg må heller skrive om hvordan je ghar intrykk av han som bruker)

6/10

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...