Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Barnslig fyr med for mye fritid virker det som, men han er ganske morsom og han skiller seg ut fra resten av forumbrukerene. Han spurte etter ukulele-tabs i musikkforumet, noe som virket litt...sært 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Sjekket noen av innleggene til EvenT. En fyr som virker og ha noe mellom ørene på tross av småkjedelig avatar. Skriver etter min forståelse(den kan diskuteres )veldig korrekt. Sikkert en flott person. 14 poeng av fjorten oppnåelige Edit: Forjokkede faen i det grønnstekte helvete ... Jeg har litt lyst til og knaske i meg dette tastaturet. Endret 27. januar 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 PencilCase: En av min favoritter på forumet. Ut av han kommer det ofte helt absurde innlegg og fortellinger. Dette liker jeg. Avataren er også en av de tøffere på forumet. Orginal og morsom, men spiser ikke tastaturet enda. 10 poeng av 10 mulige. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 King_Of_Kong Det er en hyggelig bruker med humor, han vært her lenge men alikevell virker det ikke som jeg har sett mye til han 7/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Sirslask er en koselig fyr Han er nerd som meg, og det er jo en positiv ting Sirslask får 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Arinomi: Du virker som en hyggelig og morsom fyr. Du åpner deg selv, og det er lettere å bli kjent med deg. Du har en utstråling som er snill og trygg i innleggene dine. Vi trenger en som deg her. fortsett slik 9/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Trevakt Han er en usseriøs bruker og spammer, tror ikke mange av postene dine det er kvalitet over. 1/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) TrevaktHan er en usseriøs bruker og spammer, tror ikke mange av postene dine det er kvalitet over. 1/10 7813924[/snapback] skjerp deg a. hvilke poster har du lest? sier du dette bare fordi du har sett noen andre skrive negativt om meg før, så du føler du kan ogsp gjøre det fordi du blir ikke alene om det? Hvis vi ser vekk fra tiden jeg var i WoW delen, når har jeg spamma? Du kan ikke skrive det du, uten noe grunnlag for det. Håper noen seriøse kan vurdere brukeren min istedet. Endret 28. januar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Arinomi:Du virker som en hyggelig og morsom fyr. Du åpner deg selv, og det er lettere å bli kjent med deg. Du har en utstråling som er snill og trygg i innleggene dine. Vi trenger en som deg her. fortsett slik 9/10 7813905[/snapback] Tusen takk Det var utrolig snilt sagt. Jeg vil herved be om unnskyldning for alt jeg har og kommer til å si om deg, i negativ forstand Trevakt: En kar med mange lag, synd de ytterst er noe negative. 6/10 Endret 28. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Arionomi Har sett en god del til denne karen. Han fremstår som seriøs, og har alltid en saklig og hyggelig tone i innleggene sine. Übernice avatar har han også. Forumet trenger flere som deg 8/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 TheGnome liker Pink Floyd, noe som automatisk setter han nærme tiernivået for min del. Jeg får varme, myke følelser mot sånne personer. Han virker som en trivelig person, og har i tillegg en ganske treffende signatur. 9/10 fordi jeg ikke kjenner deg personlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Marley Har very mye her på OT-baren. Alle vet hvem du er. + Skjegget ditt er veldig tøft. + Avatar som er flott, og matcher nicket Det er kanskje en av grunnene til at du er en kjendis her på forumet, men kanskje også at du skriver mange bra innlegg. Du har aldri likt meg tror jeg. Jeg føler at jeg øsnker å ikke gi bra vurdering, men som bruker er du egentlig ordntlig bra. 10/10 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 trevakt +Lager veldig fete WoW filmer, mange kan lære av denne geniale mannen. trenger jeg egentlig å si mer? 10/10! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lord-Myrrah Smart dude, saklig og koslig kar. Grei avatar og signatur. 8/10 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Thewiz: Har et veldig godt inntrykk av deg. Veldig aktiv i OT-baren ser jeg Men du snakker godt for deg, og har fine kommentarer og saklige, reflekterende innlegg. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 trevakt+Lager veldig fete WoW filmer, mange kan lære av denne geniale mannen. trenger jeg egentlig å si mer? 10/10! 7815628[/snapback] ta meg seriøst. glem den tragiske perioden. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Trevakt: På tross av å være den meste kjente brukeren på forumet har han ikke særlig mange livshistorier og årganger. En yngre herre med paint-ferdigheter og uforglemmelige tråder. Vi kan mimre tilbake på den nye sporten han fant på, som har blitt en stor suksess, og nå selges det helium-ballonger og russiske hatter rundt om i hele verden. Det går også rykter om at de skal bygge egne stadioner for sporten. () Alt i alt er han en bruker som er både elsket og hatet, og fra mitt syn er det en mellomting. 4/10 Endret 28. januar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 hvorfor er det en mellomting? fortell hva som er negativt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Leptox er en gjennomsnittlig bruker. Han har ikke postet så mye, men er aktiv i musikkhjørnet og ot-baren. Innleggene hans skiller seg på ingen måte ut fra andre sine. 7/10 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 hvorfor er det en mellomting? fortell hva som er negativt 7818621[/snapback] Hvis du tar en titt tilbake på innleggene dine så vil det være som å lese opp et rulleblad. Det er virkelig ille, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg