Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for man kan få andres intrykk av brukeren din. Dette gjelder hvordan de oppfatter postingen din, ikke utseende, brukernavn, avatar eller andre slike ting. Her går det rent på hvor seriøs du er, i hvilke kategorier du poster, om du har tendenser til å gå til personangrep og andre relaterte faktorer.

For at denne tråden ikke skal gå av alle hengsler er det et par regler som må gjelde:

1. Vurderingene må ikke gå over i personhets

2. Vurderingene skal kun baseres på brukerens poster fra forumet

3. Ting brukeren har gjort i virkeligheten skal ikke brukes i vurderingene

4. Vurderingene bør være av en viss kvalitetsgrad. En linje er absolutt ikke nok!

Alle innlegg som bryter med de overstående regler vil bli rapportert! Da kan en begynne å fortelle sitt intrykk av meg!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orresnei er en kjent karakter for oss. En post av Snorre er alltid trivelig å se. Som sønn av tom waits for alice har han blitt godt oppdratt til å skrive saklig, hyggelig og korrekt, noe som er til vår alles store glede. Posthistorien viser også at han poster rundt omkring på forumet, som er bra. Vi trenger alle litt variasjon iblant. Det eneste man kan trekke ned på er den triste dagen han trakk seg som moderator.

But still, en knallkar for forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Marley: Marley er stort sett glad i å poste i OT-baren. Han er en hyggelig type som skriver fortere enn meg :blush: Relativt ny bruker på forumet med nesten like mange innlegg som meg. Elsket av de fleste, inkludert gutter. :p Må si jeg liker signaturen hans. I tillegg skriver han godt norsk og er for det meste saklig.

Alt i alt er han kjent av så og si alle på forumet. Gullgutt :tease:

Orresnei - Veldig grei type som hjelper til og har vært moderator. Skriver aldri feil, har god orden og er alltid saklig^^ Poster litt her og der men har blitt minder aktiv i det siste :( Alltid hyggelig (mot meg i allefall). Det første han spurte meg om på MSN var om jeg visste om høytalere til 4000 kr :p

Kvalitet: Så god som ny! Veldig hyggelig og hjelpsom fyr :)

EDIT: Fillern, Marley slo meg akkurat.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Marley: Marley er stort sett glad i å poste i OT-baren. Han er en hyggelig type som skriver fortere enn meg :blush: Relativt ny bruker på forumet med nesten like mange innlegg som meg. Elsket av de fleste, inkludert gutter. :p Må si jeg liker signaturen hans. I tillegg skriver han godt norsk og er for det meste saklig.

Alt i alt er han kjent av så og si alle på forumet. Gullgutt :tease:

Orresnei - Veldig grei type som hjelper til og har vært moderator. Skriver aldri feil, har god orden og er alltid saklig^^ Poster litt her og der men har blitt minder aktiv i det siste :( Alltid hyggelig (mot meg i allefall). Det første han spurte meg om på MSN var om jeg visste om høytalere til 4000 kr :p

Kvalitet: Så god som ny! Veldig hyggelig og hjelpsom fyr :)

EDIT: Fillern, Marley slo meg akkurat.

7218051[/snapback]

Commando_Sondre er ung, men det virker allikevel som om han klarer å holde seg i skinnet - i motsetning til mange andre av samme årgang. Ellers har vi nok ikke så mange felles interesser og henger i forskjellige deler av forumet, så jeg kjenner ikke så godt til han.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg at jeg bryter inn her, men hvorfor skal vi drive å dømme hverandre på alle områder? Hele OT-baren handler jo kunn om brukerene til slutt. Hva vi syns om hvordan folk ser ut, avatarer, brukernavn osv osv...Slitsomt! Kan ikke folk bare legge til hverandre på MSN og si hva de har på hjertet der da?

Lenke til kommentar
Commando_Sondre er ung, men det virker allikevel som om han klarer å holde seg i skinnet - i motsetning til mange andre av samme årgang. Ellers har vi nok ikke så mange felles interesser og henger i forskjellige deler av forumet, så jeg kjenner ikke så godt til han.

7218298[/snapback]

EvenT har jeg sett mye til i Musikk de siste dagene, men ettersom at han ikke har vært på forumet i mange dagene kan man ikke skrive så utfyllende om han.

Virker som en habil gitarist, og er ganske saklig. Selv mistenkte jeg han for å være brukeren Even. siden han lette etter noe for en Gibson, hvis jeg husker rett, men det er nok bare en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg at jeg bryter inn her, men hvorfor skal vi drive å dømme hverandre på alle områder? Hele OT-baren handler jo kunn om brukerene til slutt. Hva vi syns om hvordan folk ser ut, avatarer, brukernavn osv osv...Slitsomt! Kan ikke folk bare legge til hverandre på MSN og si hva de har på hjertet der da?

7218337[/snapback]

Enig med deg der Hanne:)

Lenke til kommentar

7218337[/snapback]

Fordi vårt naturlige instinkt til å dømme våre medmennesker kommer frem. :)

Lenke til kommentar

Stonemeister virker som en grei kar vært på forumet en stund og han runda 1337 poster for et par dager siden og la merke til det selv ^^. Sett en del til ham på i de delene av forumet jeg er og har som regel god kvalitet på postene sine også. Signaturen kan jeg ikke si at jeg syns så mye om, ikke negativt ment, det kommer ikke

noen følelser fram i det hele tatt når jeg ser den verken positivt og negativt. Alt i alt en grei fyr med gode poster. Og nicket er kult.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Er dette fortsettelsen på Vurder brukeren over deg. som vart stoppa i slutten av september?

7218582[/snapback]

Ja, nokså samme opplegget. Bare at denne skal være fri for ting som:

+ God pc ;)

+ Fin avatar :D

- Teit signatur :whistle:

- To år yngre enn meg lizzm :ph34r::tease::cool:

7218594[/snapback]

Jajaja vurder meg nå da :p

7218612[/snapback]

Seriøs bruker med mange interessante poeng.

+ Morsomt nick

+ Pen avatar.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Vurderer Simon jeg.

Virker som en hyggelig kar, peiling på snus og.

Selv om jeg egentlig ikke har snakket med deg, har jeg observert deg både er og både der. Første gangen jeg så deg var i en signatur til en annen kar på BilForumet.Net der det sto

"<NomiX> vær snill og ikke kommenter innleggene mine."

Jeg dro fram søkefunksjonen, og fant ut det ikke var noen grunn til å mislike Simon.

Virker som en fornuftig kar. En av de fra forumet jeg kunne tenke meg å møte.

Edit: Har bra meninger om andre ting enn snus og. :wee:

Edit2: En typo, og: Hadde ikke en kar laget et "Nomix-filter" da, Simon?

Haha, tror jeg må inn dit igjen å leite opp i gamle tråder.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Vurderer Simen jeg.

Virker som en hyggelig kar, peiling på snus og.

Selv om jeg egentlig ikke har snakket med deg, har jeg observert deg både er og både der. Første gangen jeg så deg var i en signatur til en annen kar på BilForumet.Net der det sto

"<NomiX> vær snill og ikke kommenter innleggene mine."

Jeg dro fram søkefunksjonen, og fant ut det ikke var noen grunn til å mislike Simon.

Virker som en fornuftig kar. En av de fra forumet jeg kunne tenke meg å møte.

7219376[/snapback]

KristianG: ser ut som en seriøs kar, men jeg har ikke lagt noe serlig merke til ham.

Jeg synes han ser ut som en hyggelig fyr og likt hvis han hadde blitt mer aktiv :)

Endret av haakie
Lenke til kommentar

En notis til alle sammen! Dersom dere ikke kjenner til brukeren nok til å gjøre opp en mening trenger dere ikke å poste. Denne tråden er ment som et sted der man kan gi hverandre komplimenter, eller negativ tilbakemelding. Dermed vil man lettere kunne forbedre seg selv og måten man poster på, som til slutt fører til at man blir en bedre bruker.

DNA:

En hyggelig bruker stort sett. Han poster i forskjellige kategorier, deriblant PRS (Politikk, religion og samfunn). Han innehar kunnskaper om forskjellige ting, og virker som en reflektert og seriøs person. DNA virker til alltid å være i et godt humør, og glimter til med humor når man sårt trenger det. Alt i alt en veldig hyggelig bruker, og flere brukere kunne vært som han.

Lenke til kommentar

Orresnei slår meg som en hyggelig og opplagt kar. Ser mye til ham, omtrent overalt hvor jeg er, og hvor jeg ikke ser han ser jeg faren hans(Musikk :whistle: ) Han poster mer eller mindre kun kvalitetsposter. Det hender at jeg ser en og annen leif(*host*@førstepost skrives det "en viss", ikke "en hvis standard" :tease: ) Det eneste jeg ikke liker med han er at jeg ikke er listet som profilert bruker :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...