Gissan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei! Måtte ty til strengere straff når maskinen var fylt til toppen med virus. (trodde jeg da) Ikke kommer jeg på internett på noen som helst måte, og maskinen restarter seg selv ofte (2-3 ganger for dagen). Prøvde derfor å reinstallere Windows, men fikk feilmeldingen "STOP: 0x0000008E". Sjekket på google, og fant denne siden. Snakket med en fyr som sa at støv kunne være problemet, og at rambrikken var ødelagt / defekt. Han anbefalte meg å flytte rambrikken til en annen slot, samt fjerne en del støv. Noen andre som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset dette? Han mente altså at en feil på rambrikken var skyld i at internett ikke funket, og at den rebootet hele tiden. Jeg har en 1 år gammel P4 660 3.4 GHz, av merket Acer. (ikke pcen i profilen min, men familiens). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Formatere FTW! 7218044[/snapback] Hva mener du med det? Internettsiden sier jo klart og tydelig at det er ramet som er feilen.. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jah det er noe med ramen din. Har du prøvd de tipsene som du har fått som du snakker om? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 sett tallene dine i google eller hva du bruker til nett leser og da finner du svaret ditt Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 sett tallene dine i google eller hva du bruker til nett leser og da finner du svaret ditt 7220466[/snapback] Google er da mer en søkemotor enn en nettleser, men det har ikke noe med saken å gjøre. Jeg har googlet "tallene mine" (som du kaller de) og fikk reslutat fra microsoft sin support. Les første post. Lenke til kommentar
Dirlewanger Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 du kan teste om det hjelper å klokke ned ram'en din i bios. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 du kan teste om det hjelper å klokke ned ram'en din i bios. 7223985[/snapback] Selvom den ikke er klokket opp i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kjør mem86, tester rambrikkene dine? Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 jeg fikk samme feil. Jeg løste det ved å flytten minnebruikken til naboslotten Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 jeg fikk samme feil. Jeg løste det ved å flytten minnebruikken til naboslotten 7226780[/snapback] Var der jeg trodde også. Ellers kan det i seg selv være defekt. Har vært mye rot med maskinen, og den har vært på reperasjon flere ganger, uten hell. Nå er den hos en venn som skal teste den, og hvis rammet er ødelagt blir det nok en ny reperasjon på TCi. (?) Maskinen er jo bare 1 år gammelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå