bluemac Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg har et A8N-SLI DELUXE hk men ikke driver cd. det jeg trenger er nv raid driver. den den som heter makedisk.exe (novel raid driver). jeg finner ikke den på asus sine sider ?. så lurte påom noen her har cd. og gidder å kopiere den og sende meg den. det hadde vert stor hjelp ps har googla meg ihjel fant ikke noe heller Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg har et A8N-SLI DELUXE hk men ikke driver cd. det jeg trenger er nv raid driver. den den som heter makedisk.exe (novel raid driver). jeg finner ikke den på asus sine sider ?. så lurte påom noen her har cd. og gidder å kopiere den og sende meg den. det hadde vert stor hjelp ps har googla meg ihjel fant ikke noe heller 7217998[/snapback] Skall nå ligge der, den.. www.asus.com - Norway - Download.. (Da kjem du hit ) Der velger du først hovedkort - 393 og så a8n-sli deluxe.. Å der har du "Silicon Image 3114 SATA RAID driver V1.1.9.9 for Windows XP(WHQL)/2K/2003." under "drivers" & "NVIDIA chipset drivers disk for Windows 2000, Windows XP/2003 32bit and Windows XP/2003 64bit." under "utils" Makedisk som du snakker om, ligger videre inni dem. (Hvis ikke, så er det bare å kopiere selve driveren manuelt på en disk.. ) Hvis jeg nå ikke tar så alt for mye feil.. (Det stemte iallefall med mitt A8N-Sli premium HK. ) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå