AllFather Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 avinstaller cd brenner programvaren i windows media player... Lenke til kommentar
aron Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 20:43, skrev Tim:På den linken du ga meg. Der står det WinNT mot slutten. Er dette feil? jeg har jo WINXP. Har både en mappe inni der som heter WinXP og en som heter WinNT. Har gjort alt det dere har sagt, men det fungerer fortsatt ikke... :sad: Riktig navn på XP prof er NT 5.1 så det er sagt. :smile:Eller er det XP home edition du kjører? Tror ikke HE er revet helt vekk fra win9x for dette ligner på gamle win9x takter. Min løsning er enkel: Ta backup av det du har kjært, formater c: og legg inn på nytt. Tips: Om du har du partisjonert disken din, så har du lagt alle installasjnsfiler til programmene + drivere osv. og en ekstra backup av viktige filer på en annen partisjon. Da går dette fort. Dette er mye raskere en å lete i dagesvis etter en eller annen feil i os´et. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er fullstendig enig med aron! Ta backup, å når du installerer på nytt så velger du NTFS. Men partisjoner C: til systemdidk (10-20GB), en D: til lagring og 1 E: til hjemmesidene dine. Alle stasjonene i NTFS. Nestegang Windows krasjer så har du alle filene dine på D: å du slipper bekymre deg for XP tar bare 30 min å installere. Akuratt den konfigurasjoen jeg har på laptoppen Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 15:41, skrev Tim:Hvor finner jeg registry fila??? REGISTER fila. Blande engelsk og norsk er lite kult. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hey, nå har jeg fixa det. Det eneste jeg trengte å gjøre var å velge at XP skulle sette systemet mitt tilnake et par dager. Da går jo pcen tilbake til de instillingene jeg hadde på samme tidspunkt. Etter dette har dataen funger 100% plettfritt :smile: Takker for all hjelpen jeg har fått, selv om ingenting av det har fungert... MVH Tinius Lenke til kommentar
aron Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 00:45, skrev XPUserz:Er fullstendig enig med aron!Ta backup, å når du installerer på nytt så velger du NTFS. Men partisjoner C: til systemdidk (10-20GB), en D: til lagring og 1 E: til hjemmesidene dine. Alle stasjonene i NTFS.Nestegang Windows krasjer så har du alle filene dine på D: å du slipper bekymre deg for XP tar bare 30 min å installere. Akuratt den konfigurasjoen jeg har på laptoppen Et meget bra oppsett XPUserz! Selvfølgelig NTFS. Det er ikke noe å være redd for at du ikke får tak i data etter os havari. Det er bare å plugge inn hd´n i en annen NT maskin og vips... Er det HD´n som er busta? Hvor er backupen? Jeg har faktisk aldri trengt å reformatere noen maskiner siden 1997. Da la jeg inn NT4.0 for første gang og den kassa, en gammel Compaq Deskpro Pentium 120 tuslet og gikk stort sett 24/7 helt til harddisken brant opp etter noen år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå