Svinat Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Som emnetittelen sier, ønsker jeg kritikk på mitt nye design. Jeg er ikke helt ny i webdesign, men heller ikke noen ekspert, så ikke forvent det aller beste. Kritikk mottas, men aller helst konstruktiv. Jeg er veldig usikker på bakgrunnen som dere ser litt av til høyre, og den er jeg veldig åpen for at kan forandres. Jeg lurer også litt på om doctypen og meta-en er riktig. http://svinat.dorull.com/new Endret 4. november 2006 av Svinat Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Fjern den /'en bakerst så funker den Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Der var linken i orden. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Teksten i logoen syns nesten ikke. Hva gjør Copyright Notisen midt på siden? Bakgrunnen var HELT vill i forhold til bakgrunnen på innholdet. Det ble dårlig med skurrete blur på logobildet (aner ikke hva det skal forestille). Hvis du skal ha meny helt øverst, så burde den gå fra ende til ende, ikke slutte på midten. Jeg har en følelse av at det ville bedret seg hvis innholdet (den hvite ruta med innholde) var midtstilt Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Takk for tipsene. Jeg har nå forandret headeren, lagt til en ballong istedenfor den porten som var der før. Gjort teksten tydeligere, forandret fargen på knappene, lagd en bedre bakgrunn og fikset copyrighten midlertidig. Jeg trenger hjelp til å strekke knappene ordentlig. Jeg har gjort om width på div-en som knappene ligger i til 800px, men det fungerer ikke. #navcontainer { width: 800px; background-color: none; padding-top: 0px; } Jeg trenger også hjelp til å få midstilt copyrighten og sette den på bunn i hovedboksen (div) som har teksten. Jeg bruker nå footeren, men det er kun en midlertidig løsning. Samme linken som ovenfor. Jeg trenger også hjelp med å få midtstilt diven som inneholder de andre divene. Jeg har ikke funnet noen løsninger som virker til det enda. Takker for alle svar. Endret 4. november 2006 av Svinat Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Da var siden oppdatert og wordpress er klart (etter mye hjelp fra en venn ). Innholdet er ikke på plass enda, men designet er vel i mine øyne klart. Jeg tror jeg skal ta vekk sirklene som kommer fra <li> på navigasjonen, men ellers er jeg ganske fornøyd. Jeg tar forresten fremdeles imot tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå