shizz kebab Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hei. Jeg har lyst til å begynne å spille DDO igjen. Jeg har merket at spillet er mye morsommere dersom du har en fast gruppe å spille med, mens jeg synes det ble litt kjedelig ellers. Derfor spør jeg nå om noen vil være med å ha en fast gruppe å spille med i DDO? Hadde vært veldig morsomt. Post her om du er interessert så kan vi bestemme server og slikt. Edit: Kan moderator flytte denne til Diskuter spill og tilbehør - PC? Endret 4. november 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg satt faktisk akkurat og tenkte på å starte min DDO-konto igjen, og som du sier hadde det vært veldig gøy med fast gruppe! Endret 5. november 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
GR-Petter Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg satt faktisk akkurat og tenkte på å starte min DDO-konto igjen, og som du sier hadde det vært veldig gøy med fast gruppe! 7222101[/snapback] Kunne vært artig det:) Aldri spillt spillet noe særlig, så hvorfor ikke gi det en ny sjangs:) Har kommet en del updates og ser jeg. Jeg er med! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tror jeg aktiverer den nå, jeg. Legg inn en melding her om dere blir med! Lenke til kommentar
GR-Petter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror jeg aktiverer den nå, jeg. Legg inn en melding her om dere blir med! 7223157[/snapback] Jeg er med! Har nettopp aktivert kontoen nå, driver å laster ned updates. Skal vi begynne fra scratch? Like greit tror jeg. Har ikke tid til å spille tidligst før ved 23.00 tiden i kveld. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Høres flott ut dette da! Laster ned oppdateringer nå. Om vi kan gi hverandre vår MSN så kan vi avtale server etc. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Nope, omtrent 100 kr per måned tror jeg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er som et vanelig MMO, bare at det meste består av instancer delt med en selv og gruppa, ingen PvP, og... sist gang jeg så på spillet, ingen drager ironisk nok Lenke til kommentar
GR-Petter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kom en stor stygg rød drage i den første modulen(patchen) såvidt jeg vet... men back to topic.. Sleng meg til på msn: [email protected] , så avtaler vi videre der Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Det er som et vanelig MMO, bare at det meste består av instancer delt med en selv og gruppa, ingen PvP, og... sist gang jeg så på spillet, ingen drager ironisk nok 7233899[/snapback] Har kommet mange nye patcher i det siste som inne innholder både pvp og drager så vidt jeg vet. GR-Petter, la deg til. Endret 7. november 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg kan kun spille i helga. Jeg er klar i morgen rundt 2 -- håper det går greit. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ja det bør funke fint. Er noen flere med? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er noen med i kv-... natt, eller? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ingen flere som vil bli med? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skaffet meg DDO forrige uke, men får ikke begynt å spille før den 13... Hehe Lenke til kommentar
slash Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg ser det er en ti dagers trial ute nå.. Det skader jo ikke å teste spillet! Lenke til kommentar
ziper Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 har akkurat lastet ned den 10 dagers prøve tingen så skal prøve det nå. hvilke server er det dere spiller på? Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nettop startet min 10 dagers trial, noen som blir med å starte ny character? ;-) Spiller Cleric forresten og på Boldrei serveren, men kan godt re-rolle til en annen. Endret 20. desember 2006 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Andersios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Prøver 10 dagers trial jeg og, vurderer å kjøpe det jeg og en venn :!: Hvilken server spiller dere på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå