Buzz76 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har en Razer Diamondback USB mus med tilhørende software. Den siste uken opplever jeg at musa av og til slutter å respondere i ca 1-2 sekunder før den igjen fungerer som normalt. Jeg kan fortsatt bevege meg med tastaturet så det er ikke spillet som henger. Har forsøkt å monitorere prosessene på systemet mitt og der er så og si dødt så lenge ingenting kjører. Ingen feil i eventlog heller. Noen ide om hva det er? Musa på vei til de evige jaktmarker? Lenke til kommentar
Rayte Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det har aldri skjedd med meg, men musen er egentli ganske dårlig.. Høyre musetast knirker på veldig mange. Venstre musetast funker ikke som den skal av og til. Den funker bedre uten driver.. OSV Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 kompis av som som faktisk knuste musa og kasta den ut ruta i går, han har plagdes med den siden dag 1 Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hm... har hatt den i snart to år selv... aldri hatt problemer før nå Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det skjedde med min når det var kontaktproblemer mellom ledningen og musa. Har sendt den i retur nå. Prøv å dytt ledningen som er fast i musa opp og ned å se om den mister strømmen. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det skjedde med min når det var kontaktproblemer mellom ledningen og musa. Har sendt den i retur nå. Prøv å dytt ledningen som er fast i musa opp og ned å se om den mister strømmen. 7221865[/snapback] det er bare sånn det er med razer. musene er ikke fabrikkprodusert, de er produsert for hånd og da sier det seg selv Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det skjedde med min når det var kontaktproblemer mellom ledningen og musa. Har sendt den i retur nå. Prøv å dytt ledningen som er fast i musa opp og ned å se om den mister strømmen. 7221865[/snapback] det er bare sånn det er med razer. musene er ikke fabrikkprodusert, de er produsert for hånd og da sier det seg selv 7221965[/snapback] Så du mener det er en negativ sak at di er laget for hånd? Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er en produksjonsfeil. jeg hadde den samme feilen. sendte den tilbake til netshop og fikk ny mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå