Gjest Vetle og Remi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vi har et delikat spørsmål som vi ønsker å stille til brukerene av dette forumet: Er håret naturens håndkle? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hodet slipper ut store mengder varme. Om vinteren er (var) det derfor veldig praktisk med masse isolerende hår (pels). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Pleier å ha litt lengre hår om vinteren fordi det er varmere, og om sommeren går det ofte i maskinklipp Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Som Bruktbilen11 har jeg også en del hår på hodet på vintern, men om sommern er jeg nesten skalla. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Håndkle..? Tror neppe du kan sammenligne et håndkles funksjoner med håret ditt nei. Rapporterer forresten tråden, dette er et kroneksempel på misbruk av gjestekontoen. Endret 7. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Som Bruktbilen11 har jeg også en del hår på hodet på vintern, men om sommern er jeg nesten skalla. 7237970[/snapback] Har man ikke hørt om lue? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art. Kan ikke se at dette kravet er oppfylt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg