travis_g Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Ja, jeg vet at dette min-height har vært oppe flere ganger. Men... Jeg får det fint til når det bare gjelder 1 div. Men når det kommer en div til rundt denne, som også skal utvide srgruppeg så får jeg problemer. Link til sia Som dere ser, så utvider den innerste diven slik den skal, mens den ytterste (#boks) stopper på 100px. CSS-KODE: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * { padding: 0; margin: 0; } body { background: #fff; font-family: verdana; font-size: 10px; color: #333; } div { border: 1px solid black; } #top { background: #E2BBBB; width: 100%; height: 250px; border-bottom: 5px solid #f8e2e2; } #boks { margin: 0 auto; background-color: #fff; width: 700px; min-height: 100px; } #tekst { width: 400px; float: left; min-height: 100px; } #meny { margin: 47px 0 0 0; width: 180px; float: left; } #bunn { } HTML-KODE: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <body> <div id="top"> <h1></h1> </div> <div id="boks"> <div id="meny"> <ul> <li>Lorem</li> <li>Homero</li> <li>Qui in</li> <li>Ispum</li> <li>Maiestatis</li> </ul> </div> <div id="tekst"> <h2>Velkommen</h2> <p>Lorem ipsum bla bla bla.</p> <p>Facer mandamus bla bla bla.</p> <p>Homero bla bla bla.</p> <p>Quo in solum bla bla bla.</p> </div> </div> <!-- BOKS SLUTT --> </body> EDIT: Link som funker Endret 4. november 2006 av travis_g Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Har begynt på nytt med koden for å se om jeg ble noe smartere av det. Feilen kommer når jeg bruker float: right på den innerste diven. Noe noen som har noe forslag til en annen måte å få satt det opp på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå