kris-pc Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 men er det noen måter jeg kan justere VCORE? 7231538[/snapback] I BIOS'en 7231586[/snapback] men vis du leser litt høyere så ser du at jeg ikke kan gjøre det i biosen er det noen andre måter?? Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Det kan være RAM-brikkene som er defekte fra fabrikk. Kjør memtest og se om du får feil da. Fant ut etter mye om og men at det var brikkene mine som hadde tatt kvelden i et lignende tilfelle. Heldigvis har OCZ livstidsgaranti Bare et skudd fra hofta dette. Men men... Endret 6. november 2006 av xlpuma Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Det kan være RAM-brikkene som er defekte fra fabrikk. Kjør memtest og se om du får feil da. Fant ut etter mye om og men at det var brikkene mine som hadde tatt kvelden i et lignende tilfelle. Heldigvis har OCZ livstidsgaranti Bare et skudd fra hofta dette. Men men... 7231769[/snapback] kan jeg få en link til mem? Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) memtest 7231842[/snapback] jeg forsto ikke så mye av det der programmet!! det funka ikke....er det noen andre programm?? Endret 6. november 2006 av kris-pc Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 memtest 7231842[/snapback] jeg forsto ikke så mye av det der programmet!! det funka ikke....er det noen andre programm?? 7231914[/snapback] Memtest er det som anbefales. Vi kan ikke gjøre all jobben for deg her på forumet! Les hvordan du bruker det, og følg instruksene! Det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du må brenne iso fila på en cd. Og boote med cden for å få startet memtesten. Det holder heller ikke med å bare brenne selve .iso fila rett på cden. Du må brenne det som et image på cden, med et program som gjør dette. (Alcholol, Nero etc) Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 memtest 7231842[/snapback] jeg forsto ikke så mye av det der programmet!! det funka ikke....er det noen andre programm?? 7231914[/snapback] Nope. Ikke som jeg vet om. Du må brenne det på en cdplate og starte pc-en på cd eller floppy. Dette er et program som går helt uavhengig av windows. Last ned memtet86 v3.2 isoimage og brenn dette på en cd ved hjelp av f.eks nero eller hvilket brenneprogram du har. Det funka hos meg, og det funker nok hos deg også til slutt skal du se. Har du forresten lest på sida til memtest hvordan dette funker? http://www.memtest86.com/#commands Om du ikke får til dette kan jeg desverre ikke hjelpe deg videre... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå