Jørnan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei. PC-en min har klikka fullstendig, og etter et antivirus søk fant jeg "590 infected files". Problemet med dette er at AVG (Free Edition) bare har slettet to av virusene, og ikke de 588 andre. Og alle virusene ligger i zippede mapper spredd rundt på PC-en. Hvis jeg skal slette dem manuelt vil det ta mange år. Og jeg kan heller ikke formatere. For zip filene virusene ligger i er de zip filene jeg vil ta backup av ved en formatering ... Jeg kan heller ikke søke etter virusene (som alle heter FILE.VBS), fordi de er i zippede mapper og blir ikke funnet ... Noen anelse om hvordan jeg kan slette alle virusene uten å slette én og én manuelt eller formatere? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Anbefaler deg i å formatere deretter windows update viktig! So legge inn ein bra brannmur og antivrus program. Laster du ned mykje? etter antall virus du har Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Last ned ccleaner og installer. Last ned drweb Last ned SAS, installer og oppdater Restart til sikker modus (tapp f8 under oppstart) Kjør ccleaner Kjør drweb-cureit.exe, den vil kjøre en expressscan. Når de er ferdig går du til Options->Change settings. I fanebladet Scan, fjern merket ved Heuristic analysis. Skift til fanebladet Actions og under Malware settes alt til Rename. Velg hvilken partisjon du vil scanne og kjør i vei. Kjør deretter en full scan med SAS. SAS lager en logg (preferences -> stati../logs). Legg ut den sammen med en HJT-logg Dette vil ta litt tid men ... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Vil den slette alle virusene, men ikke selve zip filene? Edit: Klikka på PC-en og greide å få ut driverene. Så formaterte jeg hele driten. Så nå holder jeg på å installere XP og Vista Orket ikke å styre mer for å få ut resten av backupen min Endret 5. november 2006 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå