Startfanet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå er jeg litt sent ute med kommentar da, men nice work! Skulle likt det arsenalet av verktøy du hadde på verkstedet, når jeg lager min casemod. ! Mvh Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 fint kabinett (kansje litt sent for en kommentar?) men hvilket tre brukte du? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for kommentar Jeg har brukt kryssfiner på veggene og toppen. Og en spon plate i bunn. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk for kommentar Jeg har brukt kryssfiner på veggene og toppen. Og en spon plate i bunn. Ser det er lenge siden tråden døde men lurer på nokon ting. Kor mykje kosta det deg? Og beholder du kabinettet, og bruker det personlig? Har du oppgradert siden tråden døde? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ser det er lenge siden tråden døde men lurer på nokon ting. Kor mykje kosta det deg? Og beholder du kabinettet, og bruker det personlig? Har du oppgradert siden tråden døde? Dette lurer jeg også på Hvor mye kosta det å lage kabinettet? :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Bruker ikke kabinettet lengre nei. Matrialene var gratis og tror ikke det ble kjøpt no utstyr. Så prosjektet var så godt som gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå