Mr.Anki Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg driver og kobler opp alle delene og slik nå, men det ser nesten ut som at psu'en er for liten . Pc'en vill ikke boote når alle viftene er koblet til . Er det mulig og ha to psu'er ja? hvordan? mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Liten bilde update Nå har jeg laget to skilt hvor sponsorene står: (disse skal males) mvh anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Ny liten update Nå har jeg malt skiltene: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kveldens siste update Skiltene er montert! Kritikk takk! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Fredag skal jeg se om jeg finner netting på europris eller jerinia. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Update Har fått montert netting nå. Bilder: Kommentartråd! Beklager dårlige bilder Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Her er noen bilder ;P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå