Mr.Anki Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Min første casemod Hei. Jeg oppretter den worklogen for mitt ny startet prosjekt Plybox. Kabinetter skal lages i tre. Skal ha god kjøling og noen neon.. Sponsor De sponset meg med en vifte + fri porto. Viftestyring og neon++ Legger ut bilder fra arbeidet her: Først noen skisser: Noen av delene: Her er noe av utstyret som blir brukt: Ferdig med og kappe opp, og fått montert en vegg. Flere bilder kommer.. Kommentartråd bruk denne Endret 14. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Her er marskinvaren jeg har tenkt til og bruke: 512 mb ram intel pentium på 200 mhz 10 gb hdd Med andre ord ikke noe god hardware mvh anki Endret 4. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Update Kommer med noen nye bilder nå har fått på to vegger + fått montert hk plate. Her skrues veggen på: Ferdig montert: Hk plate montert: Det var alt for i dag. Post gjerne i kommentartråden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Mini Update Kommer med noen nye bilder.. Her markeres hulet til viften i siden: Her har jeg laget cd-rom feste og fått montert: Her er harddisken også på plass: det var alt for nå. Kommentartråd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 NY UPDATE Har kommet litt lengere nå... Har laget bakplata. Ferdig montert: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Update Nå har jeg begynnt på fronten: Gjenstår en del på fronten.. mvh anki Post i kommentartråden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Så var det topp lokket. Det skal gå han og ta av. Her er hullene laget. skal komme med flere bilder senere.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Nå har jeg begynnt og demontert og pusset delene klar til maling.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Update I dag har jeg begynnt og lage ny beste brakket til psu'en. Ikke ferdig enda med poster noen bilder.. flere bilder kommer når den er ferdig. Kommentartråd! Endret 7. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ny Update Nå har jeg laget hull til vifter skruer osv. i psu braketen. Ferdig ut kuttet: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Til helgen skal jeg begynne og male kabinettet, og jeg tror jeg får noen deler Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei Idag fikk jeg en pakke fra Datakjeden Oslo, der var det en Zalman vifte styring som skal være i fornt, Tusen takk for denne Skal nå begynne og lage hull til den. Endret 14. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Update Nå har jeg montert viftestyringa: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 I dag fikk jeg en ny pakke fra Datakjeden Stovner Tusen takk fir den. Der var det 3 pakker med grønne kalde katoter Har også kjøpt maling nå, og skal begynne og male Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 NY UPDATE Nå har jeg malt alle delene 3 ganger og venter på at det skal tørke. Maling og koster: Alle delene før maling: Alle delene etter maling: Er driver jeg og lager hull til brytere før jeg maler siste strøket: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Update Nå har jeg fått skrud sammen kassa igjen og har testa kadotene. Og venter bare på vifter ol. Bilder Legg merke til slot inn hullet Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Nå har jeg fått betalt vendur.no tingene så di er nok i postkassa om ikke lenge Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Nå har jeg fått bekreftelse på at pakken fra Vendur.no er pakket og klar til sending Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Update Pakka fra Vendur.no kom i dag. flere bilder kommer om ikke alt for lenge Kommentartråd Endret 21. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Bilde update Kommentartråd! om dere vill se flere bilder er det bare og si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå