Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker standard Fructis-balsamen, den lukter ikke sterkt i det hele tatt. 7218469[/snapback] Og den fungerer fint? Eg har ganske tjukt hår og etter ein dusj kan det bli ganske fyldig. Hjelper sjølvsagt å klippe seg ofte, men balsam skal eg prøve. Tas det i tillegg til shampo? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du vasker håret på vanlig måte, og har i balsamen like etterpå. Jeg pleier å starte med håret, ha i balsam, og vaske resten av kroppen mens balsamen virker. Så skyller du mer eller mindre grundig ut. Jeg bruker denne fordi det er den beste balsamen jeg kjenner til, ikke først og fremst fordi den lukter lite. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sikker på at du ikke snakker for deg selv? 7218176[/snapback] Jeg gjør det også, faktisk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gjør det også, faktisk. 7218703[/snapback] Savner du menn i balsam-reklamene? Det er jo så festlig å høre en liten fake-orgasme på TV hver gang det er reklame for hårprodukter, men om det var en mann som begynte å stønne er jeg ikke sikker på om den kanalen hadde blitt værende aktiv så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå