Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mulig jeg er helt blind, men jeg har aldri sett balsam for menn. Hvorfor ikke? Det er ganske mange gutter som har langt hår, og som vi alle vet innebærer langt hår også tørt og slitt hår. De fleste balsamer der ute er med jordbær- og blomster-lukt (ikke direkte, men dere skjønner) og det kan hende at ikke alle gutter har lyst til at håret deres skal lukte akkurat det samme som damene sitt.. Er det noen andre som lurer på dette? Når får vi likestilling? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Fordi balsam for damer er balsam for gutter ? hmm, tja , balsam ? Hva gjør det egentlig ? Gutter bør jo være litt matcho ikke bruke balsam.. Endret 4. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker en kjønnsnøytral balllsam... Men jeg skulle gjerne hatt en med sot-tema Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Syns blomster lukter godt, og ville ikke hatt noen problemem med å hive litt blomsterbalsam i håret mitt. Men så vet jeg faktisk ikke hva balsam er godt for, så av den grunn driter jeg i det. Syns håret mitt er fint, jeg. Endret 4. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har dere i det hele tatt vært hos frisøren deres og spurt? Jeg får iallefall tilbud om balsam hver gang jeg klipper meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker Definer balsam. Den gjør håret mitt... glatt? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Syns blomster lukter godt, og ville ikke hatt noen problemem med å hive litt blomsterbalsam i håret mitt. Men så vet jeg faktisk ikke hva balsam er godt for, så av den grunn driter jeg i det. Syns håret mitt er fint, jeg. 7217180[/snapback] sånn at håret ikke skal bli så flokete når man tørker det? Også lukter deg fodt^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Syns blomster lukter godt, og ville ikke hatt noen problemem med å hive litt blomsterbalsam i håret mitt. Men så vet jeg faktisk ikke hva balsam er godt for, så av den grunn driter jeg i det. Syns håret mitt er fint, jeg. 7217180[/snapback] sånn at håret ikke skal bli så flokete når man tørker det? Også lukter deg fodt^ 7217254[/snapback] også blir det ikke så bustete og tørt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Glatt hår? Enn om du må holde deg igjen med hårets friksjon en gang, da? Da er du ferdig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Glatt hår? Enn om du må holde deg igjen med hårets friksjon en gang, da? Da er du ferdig. 7217366[/snapback] Hehe, ja tenk det du. Har aldri brukt balsam, men hadde ikkje hatt noko imot litt glattare hår, kanskje eg skal prøve det ein dag. Kva anbefaler folket å kjøpe av merker då? Endret 4. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det eneste du må tenke på er at det må inneholde Proretinol A, og silkeekstrakt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker Definer balsam. Den gjør håret mitt... glatt? 7217196[/snapback] Samma her. Sånn sinnsvakt glatt. Typ, folk klarer ikke lage pulesveis på meg, fordi det er så glatt at det bare legger seg med en gang ^^, Men balsam får meg også te å miste jævlig mye hår, så jeg liker det ikke. Jeg blir sikkert skalla om jeg fortsetter å bruke balsam. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke nok med at vi mannfolk har fått egen parfyme, men nå skal dere ha balsam også. I løpet av 2007 har vi vel egen leppestift også.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 badam ba dam 7217180[/snapback] sånn at håret ikke skal bli så flokete når man tørker det? Også lukter deg fodt^ 7217254[/snapback] Liker det flokete egentlig, kjører litt uteliggerstil på håret, så da vet jeg at balsam ikke er noe for meg. altså. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Balsam for menn? Ingen forskjell på håret til kvinner og menn, altså. Sikker på at det ikke er menn i balsamreklamene du savner? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Balsam for menn?Sikker på at det ikke er menn i balsamreklamene du savner? 7217776[/snapback] Sikker på at du ikke snakker for deg selv? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Syns blomster lukter godt, og ville ikke hatt noen problemem med å hive litt blomsterbalsam i håret mitt. Men så vet jeg faktisk ikke hva balsam er godt for, så av den grunn driter jeg i det. Syns håret mitt er fint, jeg. 7217180[/snapback] sånn at håret ikke skal bli så flokete når man tørker det? Også lukter deg fodt^ 7217254[/snapback] også blir det ikke så bustete og tørt 7217354[/snapback] bustete hår er hardcore da! ...ser kansje ikke så kult ut med hatten min... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg vet dette er vanskelig å tro og kanskje kommer som et sjokk på noen her inne, men "kvinnebalsam" fungerer faktisk også i "mannehår". Nei håret faller ikke av, det blir ikke rosa og man blir ikke homo av det. Det eneste som skjer er at håret blir...glatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Eg har følelsen av at ein del her har lest litt for mykje Pondus. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker standard Fructis-balsamen, den lukter ikke sterkt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå