hsds Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg vet ikke om noen av dere husker Maarud Dill Chips? Solgte det vel tidlig på 90 tallet her i landet. Nå selges det bare i Danmark og Sverige under merket Estrella som så og si er Maarud.. Noen av dere som savner denne chipsen? Noen som vet om den selges noe sted i landet? Hvis det er mange som savner denne chipsen så vil jeg få igang en liten underskriftskampanje for å få den tilbake.. Ja call me crazy osv - men denne chipsen er usedvanlig god og jeg savner den grådig! Kjøper alltid med meg noen kartonger når jeg er enten i Danmark eller Sverige.. - hsds Endret 4. november 2006 av hsds Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg savner de jeg også eneste plassen jeg har sett de er i danmark og sverige som du har sagt Lenke til kommentar
Looke Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 det potetgullet der er seriøst det beste Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jo jeg husker varianten, og har kjøpt erstatningen i Sverige, men Estrellachipsen i Sverige er tilsatt et eller annet E-stoff som gir smaken en viss grad av puke. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ohh yeah jeg har en kartong med dill-chips på vei ifra Danmark i skrivende stund. Hyggelig når bekjente drar ned der og gidder å poste en kartong min vei Etterspørselen er stor her i familien så blir vel maks en 2-3 poser til meg. Virker ikke som at så mange husker denne chipsen? Eller kanskje bare ingen bryr seg? hehe.. Anyways, im happy - hsds Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Husker den så absolutt. Fast snacks på Sverige-turer! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Joda, jeg husker den typen. Var vel den eneste i kameratgjengen som ikke kunne utstå det. Men vi har vel forskjellige smaksløker, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå