Gå til innhold

Dill-chips i Norge?

hsds

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om noen av dere husker Maarud Dill Chips? Solgte det vel tidlig på 90 tallet her i landet. Nå selges det bare i Danmark og Sverige under merket Estrella som så og si er Maarud..

estrella-dild-chips-stor.jpg

Noen av dere som savner denne chipsen? Noen som vet om den selges noe sted i landet? Hvis det er mange som savner denne chipsen så vil jeg få igang en liten underskriftskampanje for å få den tilbake.. Ja call me crazy osv - men denne chipsen er usedvanlig god og jeg savner den grådig! Kjøper alltid med meg noen kartonger når jeg er enten i Danmark eller Sverige..

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jo jeg husker varianten, og har kjøpt erstatningen i Sverige, men Estrellachipsen i Sverige er tilsatt et eller annet E-stoff som gir smaken en viss grad av puke. :mad:

Lenke til kommentar

Ohh yeah jeg har en kartong med dill-chips på vei ifra Danmark i skrivende stund. Hyggelig når bekjente drar ned der og gidder å poste en kartong min vei :) Etterspørselen er stor her i familien så blir vel maks en 2-3 poser til meg. Virker ikke som at så mange husker denne chipsen? Eller kanskje bare ingen bryr seg? hehe.. Anyways, im happy :D

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...