Gå til innhold

HP Omnibook 6100, hvor finner jeg original CD`n som følger m


Predecessor

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre klart det kunststykke å miste den originale CD`n som fulgte med maskinen fra HP.

 

Nå sliter jeg imidlertid med å reinstallere Win XP Pro på ovennevnte maskin. Installasjonen av Win XP går greit, men jeg føler at jeg ikke får med meg noen av de egenskapene maskinen har ved å installere XP alene. Dette gjelder bl.a. muligheten til å justere skjermens kontrast m.m. Av andre ting jeg ikke får til å fungere er snarveiknappene. Som kjent, så leveres alle laptop maskiner med en egen installasjons CD. Er det noen som kan fortelle hvor jeg finner den, eventuelt hva den heter? Jeg har søkt på HP`s hjemmeside, men disse sidene er for meg ganske så forvirrende.

 

Videre så skriver jeg i DENNE posten at jeg får mitt tidligere Tekram PCMCIA Firewirekort til å fungere på min HP maskin.

 

På grunn av problemer med å få dette til å fungere i min andre maskin, en Compaq Armada 700, så skiftet jeg til et Billionton PCMCIA kort med Texas Instruments brikkesett. Nå fungerer Compaq maskinen utmerket, men ikke HP maskinen. Dette blir man ganske så frustrert av.

 

Generelt så er HP maskinen fortsatt veldig treg. Jeg har formatert disken, reinstallert XP Pro, oppdatert BIOS, men ingen ting nytter. Maskinen "henger" stadig vekk, og rebooter en og annen gang på egenhånd.

 

Noen som har en ide om hva jeg gjør galt?

 

På forhånd takk!

 

*sukk* hvorfor skal disse laptop maskinene være så sære? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...