Gå til innhold

Creative zen micro- overføre sanger

Anbefalte innlegg

Hallo.

Lurte på hvordan man kan overføre sanger til zen micro uten at de ID3 taggene. Jeg vil altså overføre feks en mappe fra pcen til spilleren uten noe Genres og masse tull.

Eventuelt noen programmer som lar deg gjøre dette?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan feks bruke Winamp. CTRL + E tror jeg det var.

Men altså, ID3 = identitet.

Uten IDR taggene vil det blir hulter til bulter, og du vil nok aldri finne fram.

Du får si ifra til meg hvis du finner ut hvordan du overfører FRA zen microen TIL datan ... !

7216978[/snapback]

Hæ. Trodde det var med ID3 taggene det ble hulter til bulter.

Altså poenget mitt:

Overfører jeg et album som heter Trance 2006 og går på "Musikkbibliotek->albumer" så står det en hel haug med andre albumer der.

Jeg vil altså at dersom jeg skal overføre Trance 2006 så skal det bare være et album Trance 2006 og de sangene som er i den mappen. Ikke noe mer.

Tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo prøve deg litt ut ?

Prøv og skriv alle likt i id3 taggene. Sangene som du feks laster ned er sikkert sammensatt av flere album, og da blir det sånn.

ta feks en CD , som du har kjøpt, og skriv feks " Boys doing there thing in Shower" på id3 taggen, så skal du kjapt se at de blir det samme.

Lov og prøve og feile se, og skuffende at ingen hjelper deg ? Vil du at noen skal hjelpe deg på sekundet, så begynn å betal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...