MaDDoG Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Som emne sier så har jeg problemer med å få tastaturet mitt tiil å funke under installasjonen til RH 8.0. Jeg får en feilmelding som sier "Spurios 8259 inturrupt: IRQ 07" men installasjoenen ser ut til å fortsette, men jeg ser at tastaturet mitt slokner. Musa mi ser ut til å virke (lyser) Jeg kommer så langt som til der han skal begynne å teste mediumet (cdene). jeg bruker en overgang fra ps2 til usb på tastaturet mitt. Det er det samme som jeg skriver med her, så den er i orden. Jeg har HK AT7 Max som bare har USB porter ikke ps2. jeg leste et sted at usb støtte for tastaturet ble skrudd av i kjernen. jeg er ganske noob så jeg skjønte ikke så velig mye av det. så hvis det er noen som kan hjelpe så hadde jeg vært takknemelig. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 hmm ingen som veit? Lenke til kommentar
hefo Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan jo kaste ut HKet og sette inn et nytt...med PS2.... Ellers finnes det jo altids en løsning. Må bare redigere installasjonsprosedyren litte gran. Ikke bruke allt standard vettu, MADdog..... Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hmm... trodde usb tastatur skulle være støttet av installasjonen til rh8.0 jeg. Hvilket tastatur har du? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har et ukjent merke tastatur som er kjøpt på clas ohlson. gjennomsiktig blått. Jeg mistenker noe med at det er den adapteren jeg bruker, men det jeg synes er merkelig er at det funker helt fint i windows! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Da vil jeg anbefale at du tar kontakt mer RedHat direkte på demmes hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå