Betenkt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Vet ikke om denne er feilpostet, i så fall flytt den Har et lite problem: Tastaturet (eller pc'n) har endret/byttet på symbolene over tall-tastene. Trykker jeg & blir det ^ osv. Dette skjer bare i Microsoft Office Publisher 2007 BETA2. Hva skal jeg gjøre? Endret 4. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Disease Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sikker på at det ikke er valgt et annet språkoppsett i dette programmet? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Hmmm..har alltid funger før bortsett fra sånn plutselig nå :S Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kanskje det hjelper å reinstalere programmet? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 kanskje...:S Veit ikke jeg..irriterende, skjedde lizm litt for plutselig :@ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 har et på pcn min som fulgte med pcn min som heter acer edatasecurity managment men som kan jo lete men det følger hvertfall med acer pcr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå