bamsebums Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei. Jeg har et MSI k8t neo hovedkort som skal støtte opptil 4 gig ram. Jeg har 2x512 corsair brikker. Så kjøpte jeg 2x512 ozc brikker. begge er PC3200. Når alle brikkene står i maskina og jeg starter pcen, så starter den, men det kommer ikke noe bilde opp på skjermen. Noen som veit om det er noe instillinger i bios eller noe som må gjøres for å få dette til å virke? Takker på forhånd for svar. PS! brikkene er parvis like og de fungerer Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mener å ha hørt om folk som hadde problemer med OCZ og MSI kompatibilitet før... Det eneste tipset jeg kan gi er: se hvor mange volt rambrikkene krever og sjekk at det er stilt in riktig i bios. Hvis ikke ville jeg prøvd å teste de nye brikkene en og en, "det kan være en av dem er dårlig." Du kan også kjøre memtest en stund og se om det faktisk er brikkene som er dårlige. Siste løsning? prøve å oppdatere bios? Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 prøvde å stille på rammen. virka ikke:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå