ken8 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Var innom Hi-Fi Klubben i dag og ble anbefalt enten Denon Dra-F102 eller DENON DM33. Begge var med Dali Concept 1 høytalere. Jeg syntes det var litt lite trøkk i høytalerene, så kanskje en sub ville gjort susen? Hva med å gå over til Dali Concetp 2, vil det merkes? Har MAKS tenkt å bruke 10 000 på dette og høytalerene må henge på vegggen. Det beste hadde vært å slippe sub pga plass mangel. Andre som vet om noe bedre? Endret 4. november 2006 av ken8 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Da ville jeg kjøpt THULE Spirit IA60 og kanskje B&W DM602 S3 <-- hva er feil med linken der da? Begge av disse har fått mye skryt av fagpressen! Og fidelity ble overasket over at det var så mye bass i de B&W høyttalerene. Det koster litt mer enn det du har foreslått selv, men jeg tror du vil trives bedre med dette. Endret 4. november 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Den Thule Spirit IA60 er KUN forsterker. Vet du om noe annet som har radio integrert også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Radio?? jaja Da har du jo NAD C720BEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå