norge Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 var ute igår, men skal ut idag også og da smaker alt litt spesielt og alt er ikke like godt hehe. pleier og blande vodka og battery og vodka juice, men er lei av det trenger tips til en god enkel drink å komme igang med gjerne litt sweet Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 var ute igår, men skal ut idag også og da smaker alt litt spesielt og alt er ikke like godt hehe. pleier og blande vodka og batteryog vodka juice, men er lei av det trenger tips til en god enkel drink å komme igang med gjerne litt sweet 7216315[/snapback] Øl. Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 mente drink da vøttø Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 mente drink da vøttø 7216368[/snapback] Øl med en sitronskive i. Er det drink nok for deg? Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 skal drikke øl også da, men tenkte jeg skulle starte med noe annet da vøttø Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 bloody mary : ) http://www.drinksmix.net/ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bacardi Razz, sprite og sitronsaft. Etter fire-fem glass driter du i spriten og sitronen og bare drikke fra flaska. Sist jeg gjorde det våkna jeg med en postkasse (som ikke var min) og en bunke aviser i senga. Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 nå er polet stenkt da så har bare vodka. trenger bare blandevann Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vann Ellers så kan du jo prøve på rå egg i et glass... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bloody Mary, gjerne litt for mange , med tilhørende ferske selleristilker i øra. Da kan man ikke feile ...ee tror jeg Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 OJ, beste drink ever: - 2 shots Bacardi Razz - 2 shot sourz apple - Toppes m Sprite Knallgodt! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 var ute igår, men skal ut idag også og da smaker alt litt spesielt og alt er ikke like godt hehe. pleier og blande vodka og batteryog vodka juice, men er lei av det trenger tips til en god enkel drink å komme igang med gjerne litt sweet 7216315[/snapback] Den her ble en kjempehit i min vennekrets: sprit/vodka battery peach icetea (minst like mye som battery) Mengden vodka justeres etter dagsformen. Pass på å ikke gå på en kjempesmell!Spritsmaken er stort sett fraværende. He-he. Lenke til kommentar
norge Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 battery og iste blanda?? blir det godt skal prøve det ut jeg :!: Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 battery og iste blanda?? blir det godt skal prøve det ut jeg :!: 7232281[/snapback] Dette er vel egentlig ikke en drink for dagen derpå, men siden du sku på by'n igjen vil den jo passe godt for å restarte systemet. Den smaker friskere en kun battery. Samt skjuler mesteparten av spritsmaken. Kan med fordel bys til damene også. Lenke til kommentar
norge Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 trenger ikke til dagen der på lenger nå, mente for neste helg nå, så skal prøve den jeg Lenke til kommentar
norge Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 hva slags iste er best da? forslag? ser for meg at det er best med en vanlig sånn kartong iste fersken Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 var ute igår, men skal ut idag også og da smaker alt litt spesielt og alt er ikke like godt hehe. pleier og blande vodka og batteryog vodka juice, men er lei av det trenger tips til en god enkel drink å komme igang med gjerne litt sweet 7216315[/snapback] Den her ble en kjempehit i min vennekrets: sprit/vodka battery peach icetea (minst like mye som battery) Mengden vodka justeres etter dagsformen. Pass på å ikke gå på en kjempesmell!Spritsmaken er stort sett fraværende. He-he. 7223425[/snapback] Hørte at det var folk som hadde dødd av Sprit+battery. Noen som kan bekreft\avkrefte? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Rykter har man hørt, ja. Men battery tåler de fleste. Det fins kraftigere saker en Battery. En kjenning måtte ha legetilsyn etter å drukket mye Red Kick. Ble skikkelig dårlig og har etter dette begrenset intaket av sorten. Ble skikkelig Skræmt Ja Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Lipton Ice Tea i pulverform er god (Lett å ta med hvis man skal på tur), men for tiden har eg sverget til Fun Light (saftkonsentrat) Har prøvd den ferdigblandede på kartong og den er også god. Det er ca samme smak på disse og er god å blende med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå