simenn Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 er det mulig å få tak i potetgull med salt og eddik (salt & vinegar) i norge? det selges overalt i england, så det må da finnes et eller annet sted der de selger det? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har ikke Delivio (stavemåte?) en sort med salt og eddik? Eller var det olje? Usikker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tror delivio er med olje. Olivenolje vis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Tror delivio er med olje. Olivenolje vis jeg ikke husker helt feil 7216327[/snapback] tror det er olje, jeg også. har lett endel i alle de vanlige dagligvarebutikkene, og jeg har aldri funnet noe vinegar. tipper man må til en eller annen spesialbutikk for å få tak i det, men hvor? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Den eneste jeg har sett er Pringles salt & vinegar (blått "rør") men den smaker ikke helt riktig syns jeg. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Husker vi hadde Tyrell's "Cider Vinegar & Sea Salt" da jeg jobbet i Location (en kioskkjede som drifter en god del av kioskene rundt om på kinoene i Norge). Det var imidlertid kun de største kioskene i kjeden som kunne tilby produktet, så dersom du ikke bor i Bergen eller Trondheim kan det bli vanskelig å finne noe der. Prisen var også høy mener jeg å huske. Tror det kostet 20 - 25 kroner for en pose med 50 gram. Det smakte i grunn godt, men jeg synes ikke det er verdt det. Posen ser forresten ca slik ut: Endret 4. november 2006 av AskBurle Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 da jeg jobbet på maarud i sommer lagde vi dem, men de ble sendt rett til utlandet (Belgia ellerno) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Deli de Luca. Maarud hadde jo salt & vinegar i sitt norske sortiment for flere år siden men dessverre så forsvant den Veldig synd - er jo en fantastisk smak som er stor i mange andre land. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Salt og eddik chips er så sinnsykt godt! Hver gang jeg kommer utenfor landets grenser ser jeg meg desperat rundt etter salt og eddik chips. Skulle ønske det ble solgt i Norge (evt. i min del av Norge). Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Den eneste jeg har sett er Pringles salt & vinegar (blått "rør") men den smaker ikke helt riktig syns jeg. 7216556[/snapback] Det kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tyrell's føres også på Ultra og MIX. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Er ikke stor fan av dette selv, men jeg kjøpte en pose Kettle Chips med salt og eddik smak hos Lerøy mat i Bergen (i Galleriet) bare for å prøve. Men den er svindyr. 34 kroner for 200 gram. Der selger de også blå Pringles. Endret 18. februar 2007 av Superior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå