Panther Power Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, jeg vant nettopp hoved premien på komplett skraplodd konkuranse(LG T1 Express Dual). Er for såvitt veldi fornøyd med maskinen, men får ikke godt nok signal til det trådløse nettverket. Leier kjeller leilighet med betong tak, så det er nok derfor signalet blir såpass svekket. Greier så vidt å få 1 i styrke enkelte plasser i leiligheten. Husverten har en Belkin router:F5D72314 54 Mpbs trådløs router(125HSM), 802.11 b/g Det jeg lurer på er om det er muli å kjøpe en trådløs switch for å sette i mellom routeren å min pc, som skal forsterke signalet? Eller om jeg enkelt å greit kan kjøpe meg et bedre nettverks kort til pcen som kan fungere bedre en det jeg har nå(Intel® Pro wireless 3945ABG), å i såfall om noen har noe forslag til kort? Lenke til kommentar
Dreambox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, jeg vant nettopp hoved premien på komplett skraplodd konkuranse(LG T1 Express Dual).Er for såvitt veldi fornøyd med maskinen, men får ikke godt nok signal til det trådløse nettverket. Leier kjeller leilighet med betong tak, så det er nok derfor signalet blir såpass svekket. Greier så vidt å få 1 i styrke enkelte plasser i leiligheten. Husverten har en Belkin router:F5D72314 54 Mpbs trådløs router(125HSM), 802.11 b/g Det jeg lurer på er om det er muli å kjøpe en trådløs switch for å sette i mellom routeren å min pc, som skal forsterke signalet? Eller om jeg enkelt å greit kan kjøpe meg et bedre nettverks kort til pcen som kan fungere bedre en det jeg har nå(Intel® Pro wireless 3945ABG), å i såfall om noen har noe forslag til kort? 7216278[/snapback] inne på komålett sine sider så jeg de hadde en bitteliten antenne som du koblet til en trådløs router. den skulle gi mye bedre signal. Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Hei, jeg vant nettopp hoved premien på komplett skraplodd konkuranse(LG T1 Express Dual).Er for såvitt veldi fornøyd med maskinen, men får ikke godt nok signal til det trådløse nettverket. Leier kjeller leilighet med betong tak, så det er nok derfor signalet blir såpass svekket. Greier så vidt å få 1 i styrke enkelte plasser i leiligheten. Husverten har en Belkin router:F5D72314 54 Mpbs trådløs router(125HSM), 802.11 b/g Det jeg lurer på er om det er muli å kjøpe en trådløs switch for å sette i mellom routeren å min pc, som skal forsterke signalet? Eller om jeg enkelt å greit kan kjøpe meg et bedre nettverks kort til pcen som kan fungere bedre en det jeg har nå(Intel® Pro wireless 3945ABG), å i såfall om noen har noe forslag til kort? 7216278[/snapback] inne på komålett sine sider så jeg de hadde en bitteliten antenne som du koblet til en trådløs router. den skulle gi mye bedre signal. 7216376[/snapback] hmm, skal se hva jeg finner, men tviler på at de vil hjelpe så my siden det allerede er montert to antenner på routeren:/ Ingen som har noen tips å komme med angående å kjøpe nytt nettverks kort, eller bruke en switch for å forsterke signale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå