Bad_monkey Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 How to prank a telemarketer :!: Helt genialt! Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sett den flere ganger, han typen der er helt konge. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Får ikke noen lyd, hvilket program trenger jeg? Bruker firefox. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 bruk ie, funka der for meg Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Seinfeld har noen fine måter og håndtere tlf selgere på.den ene er når selgeren ringer så sier du at det passer litt dårlig også ber du om privatnr hans så kan du ringe han han kommer hjem..den gleder jeg meg til og prøve,lurer på hva de sier. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Seinfeld har noen fine måter og håndtere tlf selgere på.den ene er når selgeren ringer så sier du at det passer litt dårlig også ber du om privatnr hans så kan du ringe han han kommer hjem..den gleder jeg meg til og prøve,lurer på hva de sier. 7216661[/snapback] Har selv brukt den en del ganger :] Det pleier også å være artig å høre hva slags unnskyldninger de har når man sier "Nei, jeg er over hodet ikke interessert i å prate med deg, siden alle produktene dere leverer er elendige og kundebehandlerne er enda værre, i tillegg til at prisene er horrible. Nåh, la meg være i fred". Den fikk Telenor av meg en dag, og da begynte de "Neinei, jeg vil bare snakke litt med deg.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå