Gå til innhold

Warblade of Hakkari for rogue

Anbefalte innlegg

Da det med å velge å vrake i utstyr er en luksus jeg ikke har tid til, tar jeg bare det første og beste som byr seg.

Igår ble det Warblade of the Hakkari main-hand sverd, et sverd jeg var usikker på om var en oppgradering i det hele tatt over Dal'Rend-settet jeg brukte. Men der tok jeg feil, sverdet er kanonbra. Faktisk bedre enn Vis'Kag + Brutality blade i mange tilfeller, og ellers ligger det bare ørelite grann etter.

Sverdet er en enorm forbedring over Dal'Rend, den tapte SS og Riposte-skaden savner jeg ikke, for det kommer så utrolig mye mere skade fra andre kilder.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Dette er talentbuilden jeg bruker, en liten variasjon av det beste sverd-damage oppsettet - jeg har flyttet 2 poeng fra Agression og satset på 5/5 improved poison istedet for 3/5 improved poison.

Så, hvis du har Dal'Rend settet og lurer på om Warblade of the Hakkari er verdt å satse på, er svaret absolutt ja, til tross for hastigheten vil du få en massiv økning i skaden du forårsaker.

Terningkast 5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da det med å velge å vrake i utstyr er en luksus jeg ikke har tid til, tar jeg bare det første og beste som byr seg.

Igår ble det Warblade of the Hakkari main-hand sverd, et sverd jeg var usikker på om var en oppgradering i det hele tatt over Dal'Rend-settet jeg brukte. Men der tok jeg feil, sverdet er kanonbra. Faktisk bedre enn Vis'Kag + Brutality blade i mange tilfeller, og ellers ligger det bare ørelite grann etter.

Sverdet er en enorm forbedring over Dal'Rend, den tapte SS og Riposte-skaden savner jeg ikke, for det kommer så utrolig mye mere skade fra andre kilder.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Dette er talentbuilden jeg bruker, en liten variasjon av det beste sverd-damage oppsettet - jeg har flyttet 2 poeng fra Agression og satset på 5/5 improved poison istedet for 3/5 improved poison.

Så, hvis du har Dal'Rend settet og lurer på om Warblade of the Hakkari er verdt å satse på, er svaret absolutt ja, til tross for hastigheten vil du få en massiv økning i skaden du forårsaker.

Terningkast 5.

7216240[/snapback]

Har alltid likt nice max-damage selv, og siden SS er instant så burde det vel egentlig være bedre med sverd med mye mere max-damage, men siden DPS forskjellen er så stor er det vel kanskje bedre med Warblade of Hakkari i dette tilfelle.

Lenke til kommentar

Nå har jeg offhanden også.

En uke, to raids, to sverd, føler meg litt heldig.

+6 sword skill er kanonbra, sålenge du slåss mot høy level mobs hvor du drar nytte av den sett-bonusen, er disse sverdene det beste du får tak i før Blackwing Lair. Mot vanlige lvl 60 monster blir sverdene forsiktig overgått av for eksempel Vis'Kag & Brutality Blade.

Uansett, flere rogues burde bruke disse sverdene og ikke la seg skremme av hurtigheten på våpene :)

Lenke til kommentar

Med slice & dice og Blade flurry går det bare 1.008 sekunder mellom hvert slag, kombiner dette med improved poison og gjerne 7% sjanse for ekstra angrep. Jeg har iløpet av de få duellene jeg har foretatt opplevd å knerte en annen rogue før cheap shot gikk ut, og han ble stående og måpe "wtf?!?".

Settet overgår vis'kag & brutality blade i dps mot høy level mobs dersom du ikke er human og allerede har nok weapon skill.

Men, nå som weapon skill skal gjøres tilsynelatende ubrukelig i neste patch ser det ikke akkurat lyst ut for disse sverdene.. Jeg tviler på de vil beholde sin plass som beste PvE-sverd før Blackwing Lair :(

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...