IntelAmdAti Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da det med å velge å vrake i utstyr er en luksus jeg ikke har tid til, tar jeg bare det første og beste som byr seg. Igår ble det Warblade of the Hakkari main-hand sverd, et sverd jeg var usikker på om var en oppgradering i det hele tatt over Dal'Rend-settet jeg brukte. Men der tok jeg feil, sverdet er kanonbra. Faktisk bedre enn Vis'Kag + Brutality blade i mange tilfeller, og ellers ligger det bare ørelite grann etter. Sverdet er en enorm forbedring over Dal'Rend, den tapte SS og Riposte-skaden savner jeg ikke, for det kommer så utrolig mye mere skade fra andre kilder. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Dette er talentbuilden jeg bruker, en liten variasjon av det beste sverd-damage oppsettet - jeg har flyttet 2 poeng fra Agression og satset på 5/5 improved poison istedet for 3/5 improved poison. Så, hvis du har Dal'Rend settet og lurer på om Warblade of the Hakkari er verdt å satse på, er svaret absolutt ja, til tross for hastigheten vil du få en massiv økning i skaden du forårsaker. Terningkast 5. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da det med å velge å vrake i utstyr er en luksus jeg ikke har tid til, tar jeg bare det første og beste som byr seg. Igår ble det Warblade of the Hakkari main-hand sverd, et sverd jeg var usikker på om var en oppgradering i det hele tatt over Dal'Rend-settet jeg brukte. Men der tok jeg feil, sverdet er kanonbra. Faktisk bedre enn Vis'Kag + Brutality blade i mange tilfeller, og ellers ligger det bare ørelite grann etter. Sverdet er en enorm forbedring over Dal'Rend, den tapte SS og Riposte-skaden savner jeg ikke, for det kommer så utrolig mye mere skade fra andre kilder. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Dette er talentbuilden jeg bruker, en liten variasjon av det beste sverd-damage oppsettet - jeg har flyttet 2 poeng fra Agression og satset på 5/5 improved poison istedet for 3/5 improved poison. Så, hvis du har Dal'Rend settet og lurer på om Warblade of the Hakkari er verdt å satse på, er svaret absolutt ja, til tross for hastigheten vil du få en massiv økning i skaden du forårsaker. Terningkast 5. 7216240[/snapback] Har alltid likt nice max-damage selv, og siden SS er instant så burde det vel egentlig være bedre med sverd med mye mere max-damage, men siden DPS forskjellen er så stor er det vel kanskje bedre med Warblade of Hakkari i dette tilfelle. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 De er ikke de beste sverda til SS, men de har som han sier mye større sjans til å proce poisons pga fler hits. Kombinert med masse +hit items og slice'n'dice så er de igrunn vgldig bra. Etter normaliseringen av AP for våpen, ble de enda bedre. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Personlig ville jeg kjørt den speccen istedet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Nå har jeg offhanden også. En uke, to raids, to sverd, føler meg litt heldig. +6 sword skill er kanonbra, sålenge du slåss mot høy level mobs hvor du drar nytte av den sett-bonusen, er disse sverdene det beste du får tak i før Blackwing Lair. Mot vanlige lvl 60 monster blir sverdene forsiktig overgått av for eksempel Vis'Kag & Brutality Blade. Uansett, flere rogues burde bruke disse sverdene og ikke la seg skremme av hurtigheten på våpene Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 er du human i tillegg har man da 11+ skill.. finns noen hansker som gir skill også... da har man en grei rogue Lenke til kommentar
Zeeon90 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har begge med 15+agi med min hunter, helt grei RAP Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Var morsomt med en slik mini-review av disse sverdene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Med slice & dice og Blade flurry går det bare 1.008 sekunder mellom hvert slag, kombiner dette med improved poison og gjerne 7% sjanse for ekstra angrep. Jeg har iløpet av de få duellene jeg har foretatt opplevd å knerte en annen rogue før cheap shot gikk ut, og han ble stående og måpe "wtf?!?". Settet overgår vis'kag & brutality blade i dps mot høy level mobs dersom du ikke er human og allerede har nok weapon skill. Men, nå som weapon skill skal gjøres tilsynelatende ubrukelig i neste patch ser det ikke akkurat lyst ut for disse sverdene.. Jeg tviler på de vil beholde sin plass som beste PvE-sverd før Blackwing Lair Endret 19. november 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå