oandre Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) heisann da var min første bærbar bestillt. ville ikke overstige 10 tusen kroner. skal buke den til skolearbeid, film, musikk, surfing å litt spilling. har jeg gjort det riktige valget til den prisen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325355&cks=WYO Endret 4. november 2006 av oandre Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 det kommer jo helt ann på åssen pc du har bestilt da. Lenke til kommentar
oandre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 sånn..sorry..gikk litt fort i svingan:) Lenke til kommentar
Dreambox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 tenkte å svare på dette innlegget, er det noe vedlegg her, eller er det bare ikke skrevet hvilken makin? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Den funker nok mer enn bra nok til kriteriene du satt ja Lenke til kommentar
oandre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 d hva no godt..har lest her på forumet hele uken før jeg betillte. vil den greie bf2 sånn passeli? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 asus har gode maskiner de så den der er nok ingen unntak.ikke lenge siden så kjøpte en nevø av meg en asus a6t og er storfornøyd og den største forskjellen er vel at det er amd på a6t og den du har er det intel. Men du blir nok fornøyd. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 d hva no godt..har lest her på forumet hele uken før jeg betillte.vil den greie bf2 sånn passeli? 7216226[/snapback] ja Lenke til kommentar
Dreambox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ser grei ut for den prisen:) Lenke til kommentar
oandre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 så kan jeg oppgradere til vista for 35kr + moms:) ifølge komplett.. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sitter på samme modellen nå (litt annen spec). Fekk den på tirsdag - heilt konge maskin. Er veldig fornøyd. Annbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå