thunstad Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei Jeg kjører EvolutionX 1.8.2812 på min Xbox. Jeg skal bytte HD og kunne tenke meg å lage en boot CD med HD Prepare tool og FTP slik at jeg bare kan putte CD i xbox og kjører Prepare HD og FTP derfra. Da skal den lage alle partisjoner selv. Så er det bare å kjører FTP fra CD opp mot min FTP server og dumpe inn C og E. Jeg har sett noen som har slik CD, men sliter litt selv med å lage den :sad: Er det noen her på forumet som har lagd en slik bootbar CD med Prepare HD og FTP? I såfall er jeg takknemmelig for alle som vil hjelpe meg. [email protected] Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 22:16, skrev thunstad:HeiJeg kjører EvolutionX 1.8.2812 på min Xbox.Jeg skal bytte HD og kunne tenke meg å lage en boot CD med HD Prepare tool og FTP slik at jeg bare kan putte CD i xbox og kjører Prepare HD og FTP derfra. Da skal den lage alle partisjoner selv. Så er det bare å kjører FTP fra CD opp mot min FTP server og dumpe inn C og E.Jeg har sett noen som har slik CD, men sliter litt selv med å lage den :sad:Er det noen her på forumet som har lagd en slik bootbar CD med Prepare HD og FTP?I såfall er jeg takknemmelig for alle som vil hjelpe meg.[email protected] Ta kontakt med meg, enten i gjesteboken til linken i signaturen min, eller via [email protected] så skal vi sikkert kunne få til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå