PatSharpX Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skal på Roger Waters i Bergen i april! Lenge til, men gleder meg som faen!!! Bor i oslo da, men men må jo ofre litt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Blir nok Roger på meg og, ja!;D Hvis jeg hadde hatt et ledig rom, skulle du fått bodd her, GnoM!) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 hehe, blir nok hotell. Bare håper det ikke er så dyrt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dø og brenn, selv om jeg skal dit selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Dø og brenn, selv om jeg skal dit selv. 7217385[/snapback] hvorfor "Dø og brenn" ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dø og brenn, selv om jeg skal dit selv. 7217385[/snapback] hvorfor "Dø og brenn" ? 7217444[/snapback] Fordi jeg også vil ha inngangen garantert. Har ikke fått kjøpt biletter enda. Og om jeg ikke får tak biletter, kan jeg love deg et besøk med balltre. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem er roger Waters? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Roger Waters er en av grunnleggerene av Pink Floyd. Har ufattelig lyst på konserten selv, men det ser ut som billettene er utsolgt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem er roger Waters? 7227048[/snapback] Uttalelser som det der burde det være dødsstraff for. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvem er roger Waters? 7227048[/snapback] Uttalelser som det der burde det være dødsstraff for. 7231082[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor det? 7234758[/snapback] Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvorfor det? 7234758[/snapback] Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen. 7240542[/snapback] Pink Floyd blir vel som oftest nevnt, men musikklærerne går som oftest ikke inn så detaljert - at de nevner medlemmene. Og slike navn er vel ikke så lett å huske? :-) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ganske bra. Så han i sommer. Tre timer lang konsert. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hvorfor det? 7234758[/snapback] Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen. 7240542[/snapback] Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden. Endret 8. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvem er roger Waters? 7227048[/snapback] Uttalelser som det der burde det være dødsstraff for. 7231082[/snapback] Jaha? Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ganske bra. Så han i sommer. Tre timer lang konsert. 7246725[/snapback] Så han på Roskilde i år også, var sykt fett! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden. 7247296[/snapback] Jeg stemmer for mindre sang og dans, og mer musikkhistorie generelt jeg. Både mer innenfor det klassiske (mange kan ikke engang kjenne igjen Dies Irae i Mozarts rekviem engang) og innenfor rocken (Nevn Yes og de har ingen anelse om at du snakker om et band). Jaha? Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band 7251714[/snapback] Pink Floyd var med på å forme hvordan den progressive og eksprimentielle rocken i dag ser ut. Det skal ikke kimses av. Forresten så var det David Gilmour som var vokalist, Roger Waters var gitarist. Og en ting til, ta en spøk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal han bare spille Pink Floyd eller har han egne prosjekter? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal han bare spille Pink Floyd eller har han egne prosjekter? 7252822[/snapback] Som solo-artist har han gitt ut f.eks den deilige platen Amused to Death. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Men i Bergen blir det Dark Side of The Moon. Og noen andre klassikere. Jeg håper å få høre: Wish You Were Here, Comfortably Numb og Shine on you Crazy Diamond osv osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå