xclusive_danny Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hei når jeg skal endre grafikk innstillingene mine på cod2 får jeg denne meldingen(spillet lukker seg og meldingen kommer opp) ; Har innstalert spillet på nyttt mange ganger uten at det virker. Har i tillegg innstalert Direct X 9 på nytt. Dette problemet starta etter at jeg bytta skjerm til Samsung 940BW (19" wide). Har GeForce 7950GX2. Mvh Daniel Endret 4. november 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hadde samme problem noen ganger, men jeg bare restartet maskinen. Kan jo prøve å re-instalere cod 2 da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Installer den nyeste DirectX. Hvis du allerede har den installert, reinstallerer du den. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hvordan reinnstalerer jeg da? Innstalerer det nyeste så står at det at jeg har det nyeste. Kan ikke overwrite eller noe. Bare står fullfør og den går ut av innstalasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå