-Teddy- Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hvordan kan jeg gjøre dette? Har ingen erfaring med javascript. Hadde vært kjempesnilt om noen kunne kastet sammen et lite script. Endret 4. november 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Dette er Java forumet, du er ute etter JavaScript, men greit nok Laget en tilsvarende en stund tilbake... *grave gjennom gamle filer* Here you are: <script type="text/javascript"> <!-- document.writeln('<link href="stil/'+ ((screen.width == 1024) && (screen.heigh <= 768 && screen.height > 700)) ? '1024stil' : 'regstil')+ '.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen">' ); //--> </script> Saa maa du har to stilark, ett som heter 1024stil.css og et som heter regstil.css Haaper det hjelper EDIT: Ops, det scriptet var basert paa browsersjekk.. Fikset ^^ Endret 4. november 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Dette er omtrent det jeg er på jakt etter, men jeg skulle gjerne endret litt på det. Min feil, jeg har formulert meg feil. Jeg vil ha et stilsett som uansett er der, dette har jeg definert i html fra før av. Om man har 1024* oppløsning vil jeg i tillegg ha enda et. Dette er av to grunner: 1. Har ikke brukeren javascript aktivert får han/hun ikke stilsett i det hele tatt om det er helt avhengig av javascript. 2. Det er mer praktisk å bare definere de få tingene som skal være forskjellig i 1024* stilsettet. Ellers må jeg endre begge stilsettene hver gang jeg endrer et stilark. Ellers sier jeg tusen takk for hjelpen altså, bare fint om det kan endres litt! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm.. Maatte blitt noe slikt da: <link href="stil/vanligstil.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" /> <script type="text/javascript"> <!-- if (screen.width == 1024) document.writeln('<link href="stil/1024stil.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" />'); //--> </script> Det vanlige maa naa kalles 'vanligstil.css' og likke i mappen stil, det for 1024 opploesning maa hete 1024stil.css og ligge i mappen stil den ogsaa Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Knall! Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå