Gå til innhold

Mus problem i CounterStrike Source

Anbefalte innlegg

Har en Razer Diamondback USB mus med tilhørende software.

Den siste uken opplever jeg at musa av og til slutter å respondere i ca 1-2 sekunder før den igjen fungerer som normalt.

Jeg kan fortsatt bevege meg med tastaturet så det er ikke spillet som henger.

Har forsøkt å monitorere prosessene på systemet mitt og der er så og si dødt så lenge ingenting kjører.

Ingen feil i eventlog heller.

Noen ide om hva det er? Musa på vei til de evige jaktmarker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

detter har skjedd med meg og, har to logitech muser og den ene stopper og virke en kort stund under gaming,(vet ikke om d skjer når jeg bruker pc'n til internett og vanlige ting) Den andre har jeg på en annen pc og den stopper og vrike så å si hele tida. uannsett hva man gjør?

er det noen andre som har opplevd dette?

Endret av Bloodaxe sl5p
Lenke til kommentar

Den siste uken opplever jeg at musa av og til slutter å respondere i ca 1-2 sekunder før den igjen fungerer som normalt.

Har forsøkt å monitorere prosessene på systemet mitt og der er så og si dødt så lenge ingenting kjører.

7215811[/snapback]

Hatt lignende problem med min tidligere diamondback, musa sluttet å fungere i noen sekunder som du beskriver, feilen på min mus var dårlig kontakt i lednings skjøten til selve musa, det ble bare verre og verre, så endte med å kjøpe en copperhead. hadde brukt min diamondback i ca 1 1/2 år vel å merke

Lenke til kommentar

7215811[/snapback]

Hadde samma problemet på min Diamondback også, den ble bare en måned eller to gammel stakkar :(

Gikk tilbake til min godt brukte ie3.0 som er nedslitt både litt her og litt der :)

Edit:Sitat krøll :roll:

Endret av Dimas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...