Gabriel Shear Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har et Gainward GeForce 4 ti4600 kort. Har installert Detonator 40.72. Når jeg aktiverer TV'en på nview instillingene, så slår skjermen seg av. På nview instillingene er det 4 valg. (*) Standard (DualView) ( ) Kloning ( ) Horis. var.bredde ( ) Vertik. var.bredde Dualview er avmerket, og det går _IKKE_ an å merke av de andre avmerkingspunktene. Jeg _HAR_ søkt/lest i forumet, men det har ikke hjulpet meg mye. Noen som vet hva som er galt? Jeg har stresset med dette problemet leeenge nå, og er temmelig frustrert. :sad: Setter pris på ALLE svar :smile: Lenke til kommentar
goose Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Prøv årestarte pcen mens instillingen er på... det pleier å "åpne" andre instillinger med en gag windows har startet på nytt. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har samme kort og samme problem... får bare bilde på monitor eller skjerm... ikke begge deler samtidig... Virker som det ikke er twinview på kortet :sad: Lenke til kommentar
breathe Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har dere prøvd driverene til kortleverandøren, istedenfor referansedriverene til nVidia? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 22:07, skrev goose:Prøv årestarte pcen mens instillingen er på... det pleier å "åpne" andre instillinger med en gag windows har startet på nytt. Prøvde jeg. Tok å aktiverte TV-ut og restarta. Fikk samme problemet, så når jeg skulle til å deaktivere TV-ut igjen, så restarta pc'en seg. Tenkte det var et engangstilfelle, så jeg prøvde engang til. Neida pc'en restarta seg når jeg skifta til "Analog skjerm" (PC-skjermen) Etter det, tok jeg å gjikk innpå TVTool og aktiverte TV-ut, også deaktiverte den der igjen. Funka ikke. Så prøvde jeg igjen å skifte til pc-skjermen på nview instillingene og da gjikk det. på TVTool funker det fint å få bilde på begge skjermene, men jeg får ikke aktivert avmerkingspunktet "( ) Dual view", eller hva det nå er. Sånn at man kan se film på tv'en og sitte å surfe på den andre f.eks. Noen som kan hjelpe? Takk for alle svar hittil :smile: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 22:22, skrev breathe:Har dere prøvd driverene til kortleverandøren, istedenfor referansedriverene til nVidia? Aaah. Det har jeg ikke tenkt på. Skal prøve :smile: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 22:22, skrev breathe:Har dere prøvd driverene til kortleverandøren, istedenfor referansedriverene til nVidia? Gainward hadde vist ikke egne drivere. Hva **** kan være galt? Hvorfor får jeg ikke merket av de punktene som jeg nevnte ovenfor? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Eg gadd ikkje å tulla lenger med det.. returenerte kortet... det var forresten oppførte hos flexi med video inn... noe kortet ikkje hadde.. så eg leverte det inn og fikk pengane tilbake.. tror eg går for ein radeon 9700 no... støtta noen andre enn nvidia Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Nå er jeg **** meg lei av å tukle med dette kortet. Er det korte/driverene som er så inn i ******* vanskelig å få til, eller er det noe feil med kortet _mitt_ ? Er det noen som har Gainward GF 4 ti4600 som har fått til TV-ut på en brukbar måte? Jeg prøvde TVTool, men da hoppa bildet på pc-skjermen noe jævlig, når jeg skrudde på Dual-view. Er det fordi skjermen min ikke takler lav frekvens? Har en kompis som nettopp har fått seg ny maskin. Han har et Asus GF 4 ti4600, og der funka nview fint som bare ****. Trenger hjelp.. har slete nokk med dette problemet.. Takk for alle svar hittil, men trenger mer hjelp :sad: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 HJELP? :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå